D
Deleted member 17038
Guest
Ik open vast een topic ondanks dat ik zelf nog maar 1 filmpje heb ge-upload. Ik wil per filmpje nog een kleine omschrijving toevoegen en ze bewerken dus dat duurt nog even. Maar dit is een simpel filmpje van het eerste vuurwerk op oudjaarsdag. Het opmaken van mijn daylight vuurwerk.
(10-4-2015)
Ik ben inmiddels zover dat ik met een minder pijnlijk gevoel naar het volgende filmpje van mijn "grote show" kan kijken.
Afgelopen oud en nieuw wilde ik voor het eerst een show schieten met een schietsysteem. Ik was vergeten dat batterijen niet zo goed tegen kou kunnen. (Zoals in de eerste aflevering van pyros) Na een uurtje opbouwen waren de batterijen van mijn systeem zo koud geworden dat meer dan de helft van de systeempjes niet functioneerde. Helaas zie je daarom slechts een fractie van wat mijn show had moeten zijn. Toch wil ik het laten zien omdat ik mijn les heb geleerd en andere aspiranten het zo hopelijk ook leren! Voor komende jaarwisseling bouw ik per systeempje een geïsoleerd houten kastje om ze te beschermen tegen kou en vocht. Als extra maatregel zal ik zelfs herbruikbare handenwarmers gaan toevoegen.
Schietlijst af gegaan:
Shaft + junior jack (niet goed gefilmd)
Splitting Neon op andere wijze (cake B naar C+D)
Road Riot
Stars over paris x2
Cruel traction cake 1
Flying Serpents x2
Amazon
Cruel Traction
3x Screw
weco DE Howling Wolf
Down Under x2
Spain Fan Style Cake 2 of 3?
Sky Palms
Titanium Thunder
Valencia Salutes 25m
Cadeautje #3
De Hummer Spirit:
Bugano Color Dream
Bugano Metal Pink
Bugano Azzuro
Bugano Surprise
En ook hier: Anihalas om 18:00
Salute Cake 1
Pyrostar Celebration 50.000
Black Wolff
Crossing Camuro
CNC
Executioner
Willekeurige Six Pack Cakes
MASSIVE
Tanz der Vampire
Cruelty
(10-4-2015)
Ik ben inmiddels zover dat ik met een minder pijnlijk gevoel naar het volgende filmpje van mijn "grote show" kan kijken.
Afgelopen oud en nieuw wilde ik voor het eerst een show schieten met een schietsysteem. Ik was vergeten dat batterijen niet zo goed tegen kou kunnen. (Zoals in de eerste aflevering van pyros) Na een uurtje opbouwen waren de batterijen van mijn systeem zo koud geworden dat meer dan de helft van de systeempjes niet functioneerde. Helaas zie je daarom slechts een fractie van wat mijn show had moeten zijn. Toch wil ik het laten zien omdat ik mijn les heb geleerd en andere aspiranten het zo hopelijk ook leren! Voor komende jaarwisseling bouw ik per systeempje een geïsoleerd houten kastje om ze te beschermen tegen kou en vocht. Als extra maatregel zal ik zelfs herbruikbare handenwarmers gaan toevoegen.
Schietlijst af gegaan:
Shaft + junior jack (niet goed gefilmd)
Splitting Neon op andere wijze (cake B naar C+D)
Road Riot
Stars over paris x2
Cruel traction cake 1
Flying Serpents x2
Amazon
Cruel Traction
3x Screw
weco DE Howling Wolf
Down Under x2
Spain Fan Style Cake 2 of 3?
Sky Palms
Titanium Thunder