Archief Invasion

FPM ProductBOT

Registered User
Broekhoff - Invasion.png
Meer info over de Invasion:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Crown Collection
Artikelnummer: 1910
Advies verkoopprijs: € 29,95
Online Prijs:
Netto kruitgewicht: 340 gram
Aantal stuks inhoud: 18
Kaliber:
Tijdsduur:
assortiment
Schietrichting: assortiment
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

De kleinste van de crown pakketten familie. bestaande uit 5 cake met diverse schiet richtingen, 1 fontijn, 12 vuurpijlen en de safe-tray met afsteek volgorde.

FPM ProductBOT

Registered User
Update

We hebben een nieuwe film van dit product in de startpost toegevoegd!

In de film zie je alle cakes achter elkaar geschoten op 3 posten.
Per post staat er 1 cake te schieten.

recemonster

Registered User
ik heb dit pakket om 00:00 af gestoken en was er zeer te vreden over.
de potten zaten leuke effecten in maar geen boeketen maar was er zeer te vreden over.
de pijlen daar in tegen vielen erg tegen, sommige kwamen niet eens de lucht in en knalden gelijk al.
maar totaal gezien was het voor 30 euro een zeer mooi pakket!

waltzmann

Registered User
Ik vind hem saai, een buurman had hem maar er zitten geen boeketten bij (ik hou van boeketten <3).
Ook de pijlen zijn gewoon lelijk.

waltzmann

Registered User
Nog even snel een vraagje, dit pakket vs Heavy 3 en Imperial van wolff (voor hetzelfde geld dus)
Wat is wijsheid??
p.s: ik hoef niet per sé VEEL te hebben.............

Michel_G

Zilveren Member
Even een waarschuwing over dit pakketje:

De kwaliteit/samenstelling van de 2013 productie van de Invasion is drastisch achteruit gegaan!

Het aantal potjes is gelijk gebleven, maar de inhoud daarvan is absoluut niet meer de adviesprijs waard! Zo zijn alle boeketblokjes namelijk uit dit pakket verdwenen. Zit zelfs een potje minder in nu! Adviesprijs is overigens &#8364; 34,95, adviesprijs in startpost is oude prijs.

De 2013 versie bevat nu nog:
-Silvery (fontein)
-Renegade (fontein)
-Iets van crackling tail blokje (erg klein/beperkt)
-49 missile battery (goedkoop/standaard dingetje)
-15 grams single shot.
-12 (8 grams) vuurpijltjes

Let op, betreft hier dus wel de NIEUWE 2013 productie. Kan nog altijd zijn dat je een ouder productiejaar geleverd krijgt, waarbij de kwaliteit/samenstelling wel nog goed is!

Bij het zorion pakket is dit hetzelfde verhaal. Hoe de andere 2013 productie pakketten van Crown er aan toe zijn, durf ik niet te zeggen, aangezien wij van de andere pakketten nog oude productie hebben gekregen.

Bovenaan