Internationaal vuurwerkfestival Knokke-Heist (B) 2017

Moontan

Moderator
Medewerker
Programma:

17-08-2017 Howards & Son - Australië

19-08-2017 Rozzi Fireworks - USA

21-08-2017 Steyrfire Fireworks - Oostenrijk

23-08-2017 Parente Fireworks - Italië

jwtjuh

Registered User
Gisteren een ongelooflijk strakke show gezien van SteyrFire uit Oostenrijk!! Heel erg leuk gedaan. Het thema: "musicals".
Kijk en oordeel zelf :)

Jwtjuh

shinji

Moderator
Medewerker
Hoewel ik een ongelooflijke hekel heb aan musicalmuziek, zie ik hier, na Jubilee in Montreal, de 2e eerste prijs winnende Pyromusical , met zo'n ellendige soundtrack, van deze zomer. Zou t nou echt zo zijn dat ze het niet voor niets pyromusical hebben genoemd. Hoewel wat stijver dan wat Jubilee doet, is dit gewoon een geweldige show.

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Wel of niet je muzieksmaak, Steyrfire heeft echt een geweldige show in elkaar gezet!

Mooi opgebouwd, gevoel en sfeer van de muziek tot uiting gebracht in het vuurwerk, mooie productkeuze en op de juiste momenten ingezet. Kan niet anders dan de heren complimenteren met deze fantastische show!

Z@P

Registered User
Dit is inderdaad een heerlijke show zeg, muziek vind ik persoonlijk ook niks in dit geval. Dit is nog wel een tandje hoger qua niveau dan scheveningen. Echt heerlijk dit.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

jwtjuh

Registered User
Nou ik heb weer genoten hoor in Knokke-Heist!
Maandag voor de show van SteyrFire heen en weer gereden, en vervolgens van woensdag t/m zaterdag in een hotel voor de andere 2 shows :)

Beelden staan inmiddels online, enjoy!

Parente Fireworks (Italië)

HC Pyrotechnics (België)

Jwtjuh

Bovenaan