SHOW Internationaal Vuurwerkfestival Knokke-Heist 16/18/20/22/24-08-24

Michel_G

Zilveren Member

In Valencia heb ik vaak genoeg genoten van Hermanos Caballer hun shows (mascletas, nocturnas, castillos), maar deze pyromusical vind ik één van mindere optredens. Ik zal hem niet tot in detail analyseren, maar ik vind hem qua creativiteit niet heel spectaculair, maar er zaten ook de nodige producten van matige kwaliteit in. Ook hadden ze nogal de neiging om één type effect ERG vaak terug te laten komen.....
De muziek(compilatie) vond ik ook niet de beste/sterkste voor een pyromusical, maar op dat vlak is speelt er natuurlijk ook een stuk smaak. (Geen hekel aan de muziek, maar het was niet uitgesproken muziek om een pyromusical op te schieten voor mijn gevoel.)
Ik wil het geen (dramatisch) slechte show noemen, maar hij springt er ook niet echt uit voor mij.

Ik zal later even de show van Blikas kijken!

Michel_G

Zilveren Member
Ik zal later even de show van Blikas kijken!

De muziek bij de pyromusical van Blikas vond ik, en meerdere wel tof. Gisterenavond was het kwa muziek keuze inderdaad geen topper.

Wow, ik heb net de show Blikas terug gekeken en wat een contrast (op meerdere vlakken) is dat met de show van Hermanos Caballer! Ik zal kijken of ik morgen of overmorgen even de tijd heb om een korte review cq. vergelijk te kunnen schrijven, want beide shows verschillen op heel wat vlakken van elkaar!

bridge

Bronzen Member
ik verlang terug naar de eighties-nineties. Toen ging het in Knokke los met sferische 6, 8 en 10 inchers. Tegenwoordig al die single shots en minetjes en cakejes. jammer.

Platinum het beste tot nu toe. komen nog t meest in de buurt van het moderne Japanse spul met sommige bommen. En dat is toch de benchmark.

Bovenaan