Internationaal Vuurwerk Competitie Hannover 2010

Tigger74

Registered User
Heren het is een film trailer/muziek

hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=sosxmK4JmXs

Muziek lijst (van feuerwerknet):

1. Franz von Suppé - Leichte Kavallerie
2. Ennio Morricone – Gabriel’s Oboe
3. Beethoven – 5th Symphony, 1st movement
4. Susan Boyle – I dreamed a dream
5. ABBA – Chiquititia
6. Cher – If I could turn back Time
7. Two Steps from Hell – Protectors of the Earth.

greetz Harm

Laatst bewerkt:

Vavoom

Registered User
Dat nummer zou weleens van Within Temptation kunnen zijn.Ik heb het idee dat het op de Black Symphony dvd staat,maar ik weet het niet 100% zeker.Het zit in iig wel in de hoek van Symphonic metal muziek. luister maar naar deze trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=yCxb8FwhzK8&feature=related

Edit: Harm was me net voor zie ik nu. Thanks, Harm.

Lijkt mij niets van Within Temptation. Het doet me meer denken aan filmmuziek, zoals bijvoorbeeld van Hans Zimmer. Heb wat rond gegoogled en ontdekt dat het van "Two steps from hell is". Een productiemaatschappij die dus inderdaad filmmuziek maakt. Het nummer heet "Protectors of the earth" en staat op het album Legend. Luister maar (als ik daarmee niet teveel off-topic ga):

Laatst bewerkt:

shadow13

Registered User
Ik wist het ook niet zeker,maar het heeft wel wat weg van sommige stukken van within temptation.Maarja er zijn ook zoveel bands en ook genoeg die in dat genre muziek maken.Harm bedankt voor de oplossing. Laten we maar weer on topic gaan:d

F16

FPM Fotograaf & Filmer
De film staat inmiddels ook op het Vimeo kanaal van Goteborg, met dank aan de Rode baron voor het beeldmateriaal.
De show is gewoon weer van begin tot eind om te genieten, vooral het finale nummer is gewoon echt om kippevel van te krijgen.

shinji

Moderator
Medewerker
Tja, het blijft maar doorgaan met Gotenmacher. Wat een weergaloze show is dit weer. Denk niet dat ik ooit eerder een show heb gezien met zoveel verschillende produkten. Candles, single shots, fontijnen, bommen, bij elk nummer was het weer verschillend, geniaal. Zo goed zelfs, dat ik die matige fade-out bij het nummer van Cher eigenlijk wel prima vind, want dan is er toch nog wat te verbeteren.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Weergaloze show, die echt fantastisch gefilmd is met mooie close-ups van b.v Girandola's en Falling leaves (reserveert alvast een plekje voor de DVD op m'n vuurwerkDVD's plankje).
Het is net alsof je er zelf bij bent.

Enieg minpuntje vind ik de muziekkeuze op Beethoven en Two steps from hell na dan...

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Weet niet of iemand deze al eens had gezien, maar bij deze een leuke documentaire over vooral de Chinese en Duitse deelnemers aan deze editie van het festival:

bob1

Registered User
Benito Pagano, waarmee wij in 2009 een week hebben doorgebracht samen met zijn broer Enrico en Pepe (Phillipo) voor de World pyro competition in Sasebo Japan. Deze jongens maken nog steeds zelf hun bommen, in het verleden via Weco verkrijgbaar. Leuk om hem weer voorbij te zien komen.

Bob1

Laatst bewerkt:
Bovenaan