Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2014

smilli

FPM Filmer
Weer genoten van ons hollandse samenkomen, laat dit een traditie blijven voor komende jaren!
Hier een film van mijn kant.

VvanVuurwerk

Registered User
Bedankt voor de beelden Smilli en Mind Controller.
En ja laten we hopen dat dit een traditie kan blijven! Het was weer een toppertje deze nocturna.

raymondv

Registered User
Heren bedankt voor de mooie beelden!

Na alle enthousiaste reacties heb ik toch nog een beetje hoop op meer donateurs voor volgend jaar :lub:

masterq

Registered User
Heel erg mooi gedaan , wat een geweld , volgend jaar kun je een extra donatie van mijn kant verwachten , dan wil ik er zelf ook graag bijzijn

GMP82

Zilveren Member
Jawohl! 2015... is er al bekend of er een nieuwe editie komt (en zo ja, welke datum? wij zijn er vanaf de 15e in de avond)

stefantvs

Administrator
Medewerker
geen idee als het er dit jaar is. Laten we het hopen ! Toch altijd erg gezellig zo berg van die Nederlanders bij elkaar :p

VvanVuurwerk

Registered User
Mocht hij komen dan komt er in ieder geval al een bijdrage van mijn kant. Was zeker mooi vorig jaar. Een flinke bult cakes er bij!
2013 was de echt mascleta Holendesa junior, die was nog dikker.

Ook prachtig dat de Nederlandse donatie nog werden vermeld in "El Turista Fallero". Toch speciaal om als Nederlandse liefhebbers te doneren aan casal in Valencia.

VvanVuurwerk

Registered User
Moet zelf dit jaar Fallas missen maar met alle genoegen zou ik alsnog een donatie maken mocht dit initiatief (weer) genoeg support krijgen vanuit de freaks.

Tony nogmaals bedankt voor al het regelwerk en tijd/moeite bij de voorgaande edities van dit initiatief.

paulus01

Registered User
Ik wil wel een donatie doen, denk 2 maten die meegaan ook wel.
Ik wil ook best een topic bij de buren openen, indien we serieus dit nog willen najagen.

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke qoute van Feuerwerk.net

Die Holländer hatten vor ein paar Jahren Europla für eine eigene Mascleta engagiert. 8000€ hatte der Spass gekostet. Mit 80 Leuten zusammen geworfen = 100€ pro Nase. Organisation ist alles, da sind uns unsere Nachbarn um Längen voraus

GMP82

Zilveren Member
Ik heb a.s. vrijdag een pre-fallas etentje (tapas!!) met m'n 3 reisgenoten.
Ik weet niet hoe zij er over denken, maar ik wil zelf sowieso 50€ inleggen, misschien meer.
Wel afhankelijk van op welke dag het gepland wordt (wij zijn er pas de 15e in de avond).

stefantvs

Administrator
Medewerker
benieuwd als dit weer doorgaat :lub: natuurlijk zijn we dr ffies bij ! altijd gezellig met een massa nederlanders daarzo :p

Bovenaan