Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2014

VvanVuurwerk

Registered User
Hierbij word mijn bijdrage een gezamenlijke bijdrage van BearGrylls, Edwin291, en mij. De bijdrage word verhoogt naar 75euro.
Dus bijna 500euro totaal nu extra voor Falla99. Zou mooi zijn als daar nog een schep bij op kan Fallas gangers!

VvanVuurwerk

Registered User
Tony hoe gaat het met de betaling? Word het overmaken naar de stichting zoals vorig jaar?

En mannen die ook naar Fallas gaan: alle beetjes helpen en laten we er een dikke miniatura voor Falla99 van maken en doneer!

Tony

Administrator
Medewerker
Okay mannen!
Ik heb net gesproken met de mensen in Valencia. Met het geld wat nu virtueel gedoneerd is kunnen er cakes bij de mascleta geplaatst worden. Blijkbaar zat er nu niet veel bij.

We hebben nog maar 2 dagen voor ik vertrek dus laten we aub haast maken met de centen zodat ik de mensen kan betalen.

Stichting Pyrofan
1378.11.659
Omschrijving: Mascleta Falla99

Laat aub even je naam (echte naam) achter bij mij in een PM zodat ik weet van wie ik centen kan verwachten.

Thanks!!

De mascleta miniatura word geschoten op 16 Maart 2014 om 21.00uur!!

VvanVuurwerk

Registered User
Overgemaakt ook namens BearGrylls en Edwin291.

Zou mooi zijn als er nog een paar donateurs bij kwamen. Alle beetjes helpen en zoals je kan zien hebben mijn maten en ik gezamenlijk wat gegeven, zo kun je het ook betaalbaar houden.

Tony

Administrator
Medewerker
De eerste €450 zijn binnen! Als we er nog €150 bij kunnen pakken hebben jullie in ieder geval genoeg cakes gesponsord.

sprinkhaan

Registered User
Yooooo, overgemaakt! Was net binnen. :hehe!: ik hoop dat we de mensen van falla99 er een groot plezier mee doen ! (En de freaks die er bij zijn ook natuurlijk)

smilli

FPM Filmer
Ziet er stevig uit, veel truenos en blokjes met schattige mini mortiertjes.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

chromeeh

Registered User
Goed bezig, vanmiddag stonden alleen de hekjes er :)

Edit:
Zo dat was lekker knap'n ^^

Laatst bewerkt:
Bovenaan