Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2014

Tony

Administrator
Medewerker
De afgelopen dagen ben ik met het gezin in Valencia geweest. Ik heb daar ook gesproken met de mensen van Falla99 over de Mascleta Miniatura/Junior. Ze betreuren uiteraard dat het dit jaar niet doorgaat, althans niet zoals we dit vorig jaar hebben georganiseerd. Ze hebben dit jaar zelf een mascleta miniatura (klein ivm €) maar mocht er nog steeds interesse van jullie kant zijn dan kan deze opgewaardeerd worden.

Deze word in ieder geval geschoten op de 16de op dezelfde plek als vorig jaar.

Mocht het nodig zijn dan wil ik de organisatie wat betreft de centen wel op me nemen. Ik hoor het wel.

chromeeh

Registered User
Bij deze staat m'n donatie weer :) (zal m'n kameraad ook even vragen)

Alle (kleine) beetjes helpen toch? :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

VvanVuurwerk

Registered User
Bij deze staat er ook 50euro vanuit mijn kant, athans als hij niet om 2uur in de middag geschoten word. Word het een nocturna of een voor overdag Tony? Een miniatura is altijd leuk.
Zou mooi zijn als we als Nederlanders genoeg zouden kunnen opbrengen om bijvoorbeeld een stukje digitaal in de mascleta te krijgen.

Afroman

Registered User
Wederom wil ik mijn donatie bevestigen, ik ga wel vrijdag 7 maart al richting Valencia, ik zou graag een Mascleta Miniatura/Junior terug willen zien! Zou ook leuk zijn voor de spaanse bevolking!

Greetz Afroman :hehe!:

Tony

Administrator
Medewerker
Bij deze staat er ook 50euro vanuit mijn kant, athans als hij niet om 2uur in de middag geschoten word. Word het een nocturna of een voor overdag Tony? Een miniatura is altijd leuk.
Zou mooi zijn als we als Nederlanders genoeg zouden kunnen opbrengen om bijvoorbeeld een stukje digitaal in de mascleta te krijgen.

Nee, deze is voor de avond!

Dim

Product Beheer
Medewerker
I.s.m. Falla99 is ook goed! Als we daarmee toch een leuke show hebben is dat zeker de moeite waard!

Mijn €50,00 staat gewoon nog!

Tony

Administrator
Medewerker
Ja vroeger was er daar toch altijd een kleine nocturna op de 16de die in 2012 niet door kon gaan vanwege het budget.

Volgens mij hebben ze deze de afgelopen jaren gewoon geschoten.
Het afgelopen jaar (2013) zou er niets gebeuren dacht ik, totdat jullie om de hoek kwamen kijken :)

smilli

FPM Filmer
Volgens mij hebben ze deze de afgelopen jaren gewoon geschoten.
Het afgelopen jaar (2013) zou er niets gebeuren dacht ik, totdat jullie om de hoek kwamen kijken :)

Nee, 2012 is ervoor besloten niet te schieten vanwege budget en dat zou in 2013 inderdaad ook gebeuren daarom ben ik blij dat ze het nu weer op eigen houtje aankunnen:smiling:

VvanVuurwerk

Registered User
De eerste 450 Euro extra is virtueel al binnen! Gaat lekker en denk dat ze er heel blij va worden daar in het zonnige Valencia.

Tony

Administrator
Medewerker
Alle beetje helpen neem ik aan :D

Even voor de goede orde, we praten toch over deze locatie toch?

Yep!

Het mooiste zou zijn als die 1200€ die we al binnen hadden weer binnen kunnen halen.
Daarmee maak je het verschil. Ik ben bang dat wanneer je €400,- brengt dat je het verschil niet echt gaat merken (paar cakes).

chromeeh

Registered User
Wellicht een op schoon actie of een split naar een nieuw topic?
Houd het ook wat overzichtelijker denk ik :)

PS Toon, je mag bij mij ook weer + maat noteren, hij was ook weer direct enthousiast :D

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Onder voorbehoud (gaat even niet anders) kan je mij erbij zetten. Ligt er een beetje aan wanneer je daadwerkelijk het geld wil "zien"(datum).

Bovenaan