Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

Michel_G

Zilveren Member
Zag hier nog geen foto voorbij komen van het "officiële foto moment" voorafgaand aan de Mascleta:

EDIT: Foto helaas niet meer zichtbaar!

Foto is niet helemaal lekker gelukt want ik stond achter de hele groep kaaskoppen een beetje te hannesen met mijn camera en op goed geluk een foto te nemen. (Hollanders zijn nou immers allemaal kop groter dan de Spanjaarden dus kost iets meer moeite daar goed overheen te komen voor een 'clear shot' :hehe!:)

En nog een foto van het idee achter het dasklompje: Valencia en Nederland gecombineerd! :smiling:

DSCN3861.JPG

Laatst bewerkt:

activi

Website Filmer
Congratulations for such a nice initiative, you are great pyro fans, even the fallera mayor infantil went to see the dutch mascleta!

i knew of your initiative but i knew it was impossible for me to see your mascleta, finally i didn't see any mascleta this year, (for the first time) but i am watching and enjoying your fantastic videos.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Het resultaat is inderdaad boven verwachting goed geweest! Had vooraf ook niet durven hopen dat het echt zou gaan lukken!

VvanVuurwerk

Registered User
Bedankt voor het posten van de filmpjes mannen. Dit was zeker een hoogtepunt voor mij tijdens fallas 2013 en iets dat ik niet snel zal vergeten.

VvanVuurwerk

Registered User
Even een kick omhoog in de aanloop van Falals 2016.
Wat was deze heerlijk zeg. Genieten dat dit van de grond is gekomen door inspanningen vanuit FPM (met name Tony) en alle donaties!

VvanVuurwerk

Registered User
Dit was toen echt heel erg vet. In 2013 zou de betreffende Falla geen nocturna schieten, maar uiteindelijk is er met FPM een heel erg dikke show neergezet.

In 2014 hebben we niet de gehele mascleta gedoneerd maar alleen een extra bijdrage waardoor de geplande mascleta een stuk dikker werd: digitaal kabaal en heel veel cakes.

Holandesa (light) 2016 zou erg gruwelijk zijn, ben benieuwd hoeveel freaks hier voor de porren zijn.
Er geen steeds meer freaks naar Fallas volgens mij, maar helaas kwam het vorig jaar ook niet van de grond.

Pyrodolfo

Registered User
Dit was toen echt heel erg vet. In 2013 zou de betreffende Falla geen nocturna schieten, maar uiteindelijk is er met FPM een heel erg dikke show neergezet.

In 2014 hebben we niet de gehele mascleta gedoneerd maar alleen een extra bijdrage waardoor de geplande mascleta een stuk dikker werd: digitaal kabaal en heel veel cakes.

Holandesa (light) 2016 zou erg gruwelijk zijn, ben benieuwd hoeveel freaks hier voor de porren zijn.
Er geen steeds meer freaks naar Fallas volgens mij, maar helaas kwam het vorig jaar ook niet van de grond.

Ik ben voor!

Bovenaan