Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

RoYvette

FPM Filmer
Foto's zien er veel belovend uit! Heel benieuwd na t film materiaal. Top thanx voor t snel posten!

Sent from my iPhone using Tapatalk

raymondv

Registered User
Hij was echt superrr!!!! Een hele harde en mooie Nocturna. Dit initiatief moeten we voort zetten!

Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt hartelijk dank, ook voor de initiatiefnemers betreffende het aandenken, erg leuk!!

ezenape8.jpg

gavyje4y.jpg

u4asyda5.jpg

8ade9y9u.jpg

6yvajety.jpg

u3ygunu3.jpg

Ben erg benieuwd naar de filmpjes!

...
iPad with Tapatalk HD

Laatst bewerkt:

sprinkhaan

Registered User
Super,.......voor volgend jaar....mijn bijdrage is bij deze al toegezegd.

Vraag: hoe is dit ontvangen bij de valencianen? Ben ik wel benieuwd naar.

joszie

Zilveren Member
ontzettende kicken om de foto's te zien! reuze benieuwd naar de filmpjes. Gaaf om te zien wat een forum tot stand kan brengen. Is er een nieuwe traditie geboren?

sprinkhaan

Registered User
Wat mij betreft wel, maar je moet ook rekening houden met het feit dat er altijd mensen de pineut zijn om dit te regelen. En daar moet je ook maar zin in hebben.

djonny

Registered User
Hij was geweldig de klappen waren oorverdovend. Voor volgend jaar doe zeker weer mee. Organisatie bedankt ook dank aan de initiatief nemers voor het aandenken .:huh:

brian the freak

Registered User
De stapel blokken staat er nog steeds en heb een paar foto's gemaakt zodat men een idee krijgt wat er zoal geschoten is. Deze upload ik als ik weer in nl ben.

markHE

Registered User
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Mooie beelden en fotos luitjes, zo te zien is mijn bijdrage nuttig besteed ;)

keep 'm coming!

Heel goed, een half uurtje voor de show bleven de meeste mensen die langs kwamen staan omdat ze de lijnen zagen hangen. Toen het eenmaal afgelopen was begonnen ze allemaal te klappen. :smiling: Maar volgens mij hadden ze niet door dat dit door Hollanders georganiseerd was helaas..

bombaman

Registered User
Was zeker een lekkere show, ik heb zelf ook gefilmd van een verdere afstand, ik zal hem binnenkort online plaatsen.
De locatie was ook gaaf, gewoon op een tussenstuk met links en rechts druk bereden wegen. Tijdens de finale gingen er een aantal auto alarmen af in de straat :hehe!: was Toppertje!

Bovenaan