Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

markHE

Registered User
Ik heb vandaag ook het shirt binnengekregen (10 werkdagen) het is inderdaad wat groot maar de opdruk is het belangrijkst:)
Top.

VvanVuurwerk

Registered User
Ik heb die van mij ook binnen :) Toch leuk dat ik het shirt ook zelf nog kan dragen tijdens Fallas :p
Hij valt inderdaad wel wat groot uit, maar agh wat doe je er aan.
Nog een paar dagen en we kunnen genieten van de Holandesa Junior! Iedereen bedankt, en in het bijzonder Tony!
En zou mooi zijn als we een groeps foto tussen de waslijnen konden maken :p

paulus01

Registered User
Dat zou zeker leuk zijn een groepsfoto, wel is de groep wat aan de grote kant en het is al redelijk donker dan?
Ben benieuwd, probeer er iig op tijd te zijn.

Tony

Administrator
Medewerker
De doekoes zijn gepinned!
Ik ben er dus helemaal klaar voor.

Mannen, wat er ook gebeurd! Ik heb de boel voor jullie/ons proberen te organiseren, maar uiteindelijk weet ik ook niet wat ze allemaal weg gaan knallen. Dus bezorg mij aub geen hoofdpijn als het niet helemaal naar je zin is, ik heb namelijk mijn best gedaan. Voor de rest TOT ZATERDAG!

VvanVuurwerk

Registered User
Het is al mooi zat dat je de tijd en moeite hebt genomen om dit op poten te zetten Tony. Dus van mij zal je geen klachten horen.
Verder vond ik het ook prachtig om te zien hoe er door freaks gereageerd werd op het initiatief. Zelfs mensen die de mascleta zelf niet kunnen zien hebben gul gedoneerd.
En ook mogen de namen: mickeyzegtboem, michel_G, en Toytoyboy, nog maar eens genoemd worden voor hun initiatief voor een aandenken.
Aan de voorpret kan het niet hebben gelegen, op naar zaterdag!

Xardio

Registered User
Alleen de voorpret van een 'nederlandse' masceleta minitura is voor mij het geld al waard :p
Dus maakt u niet druk Tony, komt vast goed! Tot zaterdag!

sprinkhaan

Registered User
Geweldig dat het zowiezo plaats vind, en wat er ook uit komt het ligt niet aan de mensen hier.
Het ligt nu echt bij het bedrijf wat er uit gaat komen.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Als het niet goed is komen we gewoon allemaal 1 grote rol in uw tuin afsteken met oud en nieuw.

Dahustla

Registered User
Foto online van de Mascleta Holandesa!

Bron: Pirofan

188858_349932505112228_431496346_n.jpg

brian the freak

Registered User
Mensen hij was GRUWLIJK. Naar mijn idee geen junior maar gewoon een echte nocturna maar dan zonder shells. Jeetje wat een dreunen gaven de truenos.

vincer

Registered User
Hij was super. Ik vond hem snoeihard! Hopelijk is dit een terugkerend initiatief zodat wel ieder jaar hiervan kunnen genieten.

dennis1973

Registered User
Hij was superrrrr .... heerlijk om er ook zo kortbij te staan en alles mee te maken ....
Iedereen die hier aan heeft meegewerkt en alles hebben geregeld super bedankt !!!!!!
We vermaken ons uitstekend hier at Fallas !!!!!

Grtz Dennis

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
Beste Freaks, gisteren heb ik de mascleta ook meegemaakt en ik heb erg genoten. De mascleta was hard en lekker opgebouwd, ik heb een aantal foto's van de opbouw en de show zelf gemaakt:

De foto's van de mascleta holandesa:
14472245.a660048c.560.jpg

14472249.24d61d19.560.jpg

14472255.5b43df4e.560.jpg

14472261.acc34e8c.560.jpg

14472267.d09cbcd4.560.jpg

14472271.583f26fa.560.jpg

14472279.68934444.560.jpg

Bovenaan