Initiatief 'Nederlandse' Mascleta (miniatura) Fallas 2013

Koetje

Registered User
Als dat maar goed gaat met die Tom; die is in staat een traca om zijn eigen nek te draaien en er daarna een vlammetje tegenaan te houden..

Michel_G

Zilveren Member
Na 4 mislukte pogingen om de betaling over te maken (storingsmelding bij ING, zowel gisteravond als vanochtend...... :huh:) is het nu toch gelukt om het over te maken! :smiling:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Kom op mensen doneren!

Anders wordt het:

GEEN
images

MAAR
3711793279_932218b937.jpg

GEEN
10862898-detail-van-een-spaans-gerecht-met-de-naam-quot-paella-quot-in-witte-achterkant.jpg

MAAR
kaas.jpg

GEEN
mascl8_rc.jpg

MAAR
hqdefault.jpg

SNEL DONEREN DUS!

Laatst bewerkt:

markHE

Registered User
Uiteindelijk er toch voor besloten om ook mee te betalen :) dit word mijn eerste jaar dus dat moeten we vieren :hehe!:
Zet mij er maar bij voor 50 euro. Zal het geld snel overmaken.

Michel_G

Zilveren Member
Helemaal top Mark! Heb je er even bijgezet.

Ik blijf mij verbazen hoeveel mensen bereid zijn een bijdrage te leveren aan dit mooie 'project'! Zeker ook aangezien de termijn waarop dit allemaal gerealiseerd is echt vrij kort is.

Het enthousiasme en bereidwilligheid zijn dan ook echt boven mijn verwachtingen! Ondanks dat nog niet alles helemaal definitief is (kan ook nog altijd ietsje meer bij, 3000 klinkt wel als een heel mooi bedrag :tounge:) wil ik toch alvast even iedereen bedanken voor de inzet, enthousiasme en de bereidheid wat te willen geven voor een gezamenlijk doel!

Laatst bewerkt:
Bovenaan