info please

soulraver

Registered User
hey ik heb een paar flowerbeds of batterijen of hoe ze ook heten :p gekocht maar heeft iemand hier filmpjes van of maar informatie over de uitwerkingen.

hier wat foto's

Foto=PSDDG8HC

skull crusher van millenium pyrotechnics 200sh

Foto=SXDXI8GF

yang boy van pyroboy collection 200sh

Foto=MYGI8U4F

Foto=WT7A34FA

ten sixty-7 van classics fireworks

Bunker-Buster

Registered User
Deze posts geven info over pyroboy collectie:

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?p=56749
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=5427

Zoals je kan lezen is pyroboy niet echt een van de topmerken, daargelaten dat ik niks over deze variant las.

De bovenste is echter een ander verhaal, Engels spul. Millenium Pyrotechnics staat goed bekend. Op google etc. idd geen filmpjes hij staat wel op een aantal andere Engelse sites te koop. Even googelen zou ik zeggen. Ik ben uiterst benieuwd naar de uitwerking van deze. En mocht het niks zijn zou ik in ieder geval de wikkel bewaren die is top!!

djara

Registered User
tis een 1.3 blok dus je kan er wel wat van verwachten vind ik !!!!!!!!!!!!pyro boy coll is inderdaad slecht. deze mening delen veel freaks.

hellpyro-freak

Registered User
ik vondt de ten sixty - 7 erg tegenvallen leek een grote doos maar toen ik hem openmaakte bleef er niet veel van over.
niet alle pijpjes waren gevuld en het zijn zeer kleine effecten..
volgens mij 0,8 inch

skupje

Registered User
Volgens mijn is de skul crusher ook een klein kaliber 1"of minder, kreeg hem ook aangeboden maar vond 160 euri's net iets teveel van het goede.(mas)
Die ik kon krijgen had alleen een andere kleur verpakking, misschien is dit wel een ander.
Ben benieuwd??

Gtrz skupje.

Laatst bewerkt:

soulraver

Registered User
Volgens mijn is de skul crusher ook een klein kaliber 1"of minder, kreeg hem ook aangeboden maar vond 160 euri's net iets teveel van het goede.(mas)
Die ik kon krijgen had alleen een andere kleur verpakking, misschien is dit wel een ander.
Ben benieuwd??

Gtrz skupje.

(eek) ik heb 60 betaald das wel een verschil (tong)

debull79

Registered User
ten sixty-7 vond het een leuk blokje om mee te beginnen,ik heb er 50 euro voor betaald ,het is een klein kaliber maar zeer leuke en afwisselende effecten
leuke finale echt loei hard !!,en hij duurt maar liefst 3.45 min
helemaal niet slecht!! deel van een filmpje op youtube

Silver Palm

Registered User
ten sixty-7 vond het een leuk blokje om mee te beginnen,ik heb er 50 euro voor betaald ,het is een klein kaliber maar zeer leuke en afwisselende effecten
leuke finale echt loei hard !!,en hij duurt maar liefst 3.45 min
helemaal niet slecht!! deel van een filmpje op youtube

Weet je het wel zeker 3.45 minuten!!!! Want afgaande op de grote moet de doos toch wel een heeeel klein kaliber hebben of moet de vertraging van elke koker wil heel langzaam zijn waardoor de doos meer pauzes dan lanceringen heeft??

Bovenaan