info over Z shaped blokken gevraagd

splivvid

Registered User
hoi, ik ben op zoek naar 2 Z-shaped shaped blokken
Ik heb zelf al gezocht maar heb nog niets kunnen vinden wat ik egt super vond

-ik vond de poisenous spider heel mooi, alleen ik zou graag de boeketten minder dicht op elkaar willen zien, liefst z- shaped ,welk blok heeft dat?

-Ik vond de 100 shot Color crosette met color mine egt super mooi, alleen veeeeeeeeeeeels te snel, weet iemand een blok dat er op lijkt alleen een langere brandtijd heeft

Voor het gemak:

poisenous spider
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=3408

100 shot Color crosette met color mine
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=3399

Ik heb al besloten dat ik de 100sh grand crackling with crackling mines (http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=3395)
ga kopen, is erg mooi,maar ook langdurig,zoals Tony in zijn comment al zei is dit 1 van de weinige blokken dat een brandtijd van langer dan 1 minuut heeft, ik zelf heb er ngo geen kunnen vinden, dus welke zijn dat dan?

(ps Wengen heb ik al in mn collectie)

Alvast bedankt!:D

Laatst bewerkt door een moderator:

Zaliotuur

Registered User
Re: welke blokken?

Moet het perse Z shaped zijn of is fanshaped of W shaped ook goed? Wengen is een hele mooie Zshape, hij staat in het movies gedeelte bij spektakelvuurwerk (Alpeco productmovies 2005).

splivvid

Registered User
Re: welke blokken?

Ja Wengen is idd een heel mooi blok, deze heb ik ook al op mn lijstje staan, maar zoek nog 2 blokken:p
Maar Fan of W shaped is ook goed

Laatst bewerkt:

NLsandman

Registered User
Re: Z shaped blokken gezocht

Ik hoop dat bonbridge meer wengen achtige dozen op de markt gaat brengen, dat z shape is.
Bij produkt foto's met bonbridge dozen staan nog wel z shaped tussen.

splivvid

Registered User
Ja had ik gezien, maar heb mn keuze al iets gewijzigd :)
Ik ga nu voor de:

-Wengen 90 shots 85.00
-Golden Crown with Golden Mines 110.00
-Silver crown silver tail 110.00

Cakey

Registered User
Wees niet te snel met beslissen, het schijnt dat Helios (Bocholt) vanaf september dit jaar ook (groot)vuurwerk gaat verkopen met KvK.

Waaronder een paar (zoals op de site staat afgebeeld) Z-shaped blokken.

458_black_moon.jpg

Hou deze winkel ook nog maar even in de gaten :w

Tony

Administrator
Medewerker
Cakey zei:
Wees niet te snel met beslissen, het schijnt dat Helios (Bocholt) vanaf september dit jaar ook (groot)vuurwerk gaat verkopen met KvK.

Waaronder een paar (zoals op de site staat afgebeeld) Z-shaped blokken.

458_black_moon.jpg

Hou deze winkel ook nog maar even in de gaten :w

Dit vertelden ze iedereen in de vuurwerkwereld al in 2004.
Afgelopen jaar had het al moeten gebeuren. Ik zou er maar vanuit gaan dat het niet gaan verkopen. Er zijn al zoveel wilde verhalen geweest omtrent deze winkel dat het nog allemaal moeilijk te geloven is. Zien is geloven.
'
Ps. Het zou wel goed zijn voor de markt laat dat duidelijk zijn.

splivvid

Registered User
Ik had dat plaatje al een tijdje geleden gezien :)
Maar ik ik ga nog niet heen, dus er kan van alles nog veranderen.
Maar Helios beschikt al over de bunkers en andere nodige voorzieningen voor de verkoop en opslag van prof. vuurwerk met Kvk, zelf denk ik dat er eerder gelazer is met vergunningen, want je hebt een goeie positie,want Alpeco verliest zn monopoly positie, wat alleen maar gunstig is :)

Laatst bewerkt:

Cakey

Registered User
Verleden week is er een email vanuit Helios ontvangen door een lid op VWL en daar stond in dat ze rond september klaar zouden zijn voor alles :7

Juist omdat het in 2004 al een gerucht was, en het nu 2006 is, lijkt het me dit jaar er dik inzitten dat ze het gaat verkopen.

Nu weer on-topic over Z-shaped blokken? :w

Big-Boss

Registered User
Ze gaan alleen verder met Nederlandse romme;l stuurden ze in ene mailtje naar me maar ik geloof er niks van...

Bovenaan