Info Gezocht 19s Blok 'TK19S006'

DjTerence

Registered User
Ik ben op zoek naar informatie over dit blok. 19shots is het,en ik heb er 25 euro voor moeten geven.
Ik heb al gezocht in verschillende Threads, maar zonder resultaat.
Kan iemand me misschien helpen? En meer informatie geven over dit blok?
Hier wat Foto's van dit blok.

Bovenkant

Voorkant

Alvast bedankt, Ik hoop dat iemand me meer kan vertellen, of kan verwijzen naar een filmpje/thread.

Gegroet Terence :amuse:

Laatst bewerkt:

fireworkaddict

Registered User
De bekende No-Name blokken hebben compleet andere vormgeving.

Maar als je het letterlijk neemt: "Er staat geen merk op, dus No-Name" dan heb je wel gelijk ;)

"Shoots flaming balls and reports". Dus crackling silver tail + Silver Coconut Pistil.
Geen idee wat ik hiervan kan verwachten, heb je meer info over bijvoorbeeld kruitinhoud?

Rasco

Registered User
De productiecode is hetzelfde als van NoName,
Dus ga er maar vanuit dat je een hele leuke 19s cake hebt ;)

Effectbeschrijving lijkt me duidelijk :)

sjaak7777777

Registered User
Dit is een heel mooi blok... is wel van de noname lijn... zitten per 10 in een omdoos, met ook weer 10 verschillende uitwerkingen... er zitten twee soorten wikkels in deze doos, dit is idd de leukste ervan... in de volgende topic kan je de andere variant zien: http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=547&page=2 ... markmt5 laat hier in het midden van de pagina een afbeelding van een 25 en 19 shots pot zien... de 19 shots komt uit dezelfde omdoos als deze.... € 25 is een redelijke prijs als je maar één pot afneemt... ik heb wel eens een filmpje gezien - niet in bezit -, uitwerkingen waren heel mooi... uitwerkingen zijn trouwens duidelijk af te lezen in de effectbeschrijving zoals Rasco al zegt.... in het volgende fimpje is te zien bij alle enkele schoten wat je kwa de grote van de uitwerking kan verwachten: http://nl.youtube.com/watch?v=fzfi3iBrwR4 ... de crackling varianten vindt ik persoonlijk het mooist... dus dan zit je goed....

Laatst bewerkt:

MaideneerNo1

Registered User
Leuk blok...denk/hoop ik. Afwerking is oke en de gebruiksaanwijzing is netjes. En toch geen info over kruitinhoud. Ach, Golden wave + Green Glitter/w Green Tail. klinkt al best goed toch?

nog 1 keer dan...
Afbeelding1899.jpg

Laatst bewerkt:
Bovenaan