Imperial

FPM ProductBOT

Registered User
1929_Wolff_Dynasty_Imperial_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Imperial[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1929[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 10,20[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]De vervanger van de bekende Fire pijlen. 6 stuks.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

kingmokum

Banned
Ik raad het af om deze gevaarlijke pijlen te kopen.

Vorig jaar had ik een karton van deze genomen om ze door te lonten. Op vwc vertelde iemand van wolff dat de pijlen hetzelfde zouden zijn als de fire pijlen.

De pijlen leken er wel op, maar het waren totaal andere pijlen, motor was iets veranderd en ipv een zakje met kruit zat er nu een tubje in de kop.

Bij mij bleven de pijlen niet staan, maar gingen zo tergend langzaam de lucht in dat ze begonnen te zweven/duikvluchten horizontaal het pleintje over. Gelukkig waren de boeketten wat kleiner dan de originele Fire pijlen.

Alle pijlen kwamen in het publiek, geen 1 ging er veilig omhoog.

Dat is waarom ik afraad om deze te kopen.

Ltr

Davis

Registered User
Probleem is op meerdere fora's bekend, zo ook bij de fabrikant. Neem aan dat ze er iets aan hebben gedaan dit jaar. Hoeft niet te betekenen dat ze nu hoger vliegen, maar ik heb verhalen gehoord dat ze in de fles zelfs uit elkaar knalde, en de bovenkanten los zaten en gelijmd moesten worden. Ga er vanuit dat Wolff dit heeft gefixed.

NGB

Registered User
Ik had vorig jaar ook deze pijlen en die van mij gingen allemaal prima.
Vond ze wel leuke pijlen, knallen ook niet al te hoog waardoor de boeketten mooi uitkomen.
Dus neem er dit jaar weer een pakketje van haha.

polleke45

Registered User
Ik had vorig jaar ook deze pijlen en die van mij gingen allemaal prima.
Vond ze wel leuke pijlen, knallen ook niet al te hoog waardoor de boeketten mooi uitkomen.
Dus neem er dit jaar weer een pakketje van haha.

Ik neem ze ook dit jaar omdat ik niet aan de Rocket Boom kan komen.

Bovenaan