Imperial

Fabbahead

Registered User
6 Pijlen. Iets bekend over effecten? Filmpjes of prijs?

1-1929.jpg

Laatst bewerkt:

tha-pyromaniac

Registered User
Het zijn (hoogst waarschijnlijk) de vervangers te zijn van de wel bekende Fire vuurpijlen.
Aantal: 6 vuurpijlen
Adviesprijs : € 9.80

a1929.jpg

Laatst bewerkt:

tha-pyromaniac

Registered User
okido ze vervangen de Fire pijlen dus

Effecten zijn hetzelfde? Is waarschijnlijk nog niet bekend hè..

Vermoedelijk wel, maar het blijft natuurlijk gissen...
Las op VWC het volgende:

"De 'eigenaar van het recept' van de Fire pijlen is vorig jaar naar een andere fabriek gegaan, vandaar dat de Fire pijlen van vorig jaar zo tegen vielen.
Wolff heeft deze 'kok' echter weer gevonden en deze Imperial pijlen zijn dus weer gemaakt volgens het oude vertrouwde, officiële recept!"

Ik hoop dat dit waar is en dat we weer een oud&vertrouwd mooi vuurpijlenpakket kunnen kopen!:laugh:

pedroguan

Registered User
weet iemand hoeveel kruid er per pijl inzit? zit namelijk te twijfelen tussen Revolution vn Full Loaded en deze Imperial..

PyroGuy

Registered User
Grammen zegt lang niet alles hoor, pedroguan. Maar Revolution knalt drie keer, dat is wel speciaal. Je hebt dan wel boeketjes van minder dan 10 gram.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Verstandig. Mede omdat de Revolution bijna nergens verkrijgbaar is.
Nog een aanrader: Als ze de Revolution verkopen, hebben ze de Super Circle ook waarschijnlijk. Heerlijke bol (ring) pijlen. Musthave!

je hebt gelijk. toch ga ik voor de revolution,de 3traps pijlen

maxietheboss

Registered User
Ik las net op avp en vwc in de imperial thread dat sommige van deze pijlen een produktie fout hebben waardoor ze pas op het laatste moment opstijgen en op een metertje of 3 à 4 al ontploffen, let dus wel op met het afsteken en hou toch vooral die afstand

EDIT; net een pak afgestoken, gingen allemaal goed. Niks gefilmd helaas maar wat een geweld voor een pakketje van 10 euro. Zeker een aanrader voor volgend jaar

Laatst bewerkt:

Pyroclastic

Registered User
Ik had dit pakketje voor 6 euro. De effecten waren best ok voor deze pijlen. Helaas had ik er wel een die niet de lucht in wilde en door de straat ging. Daarom zullen deze pijlen niet meer terugkomen bij mij.

Bovenaan