Illegaal vuurwerk op social media

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moontan

Moderator
Medewerker
Illegaal vuurwerk op social media

De politie in Utrecht en Flevoland houdt mensen in de gaten die op social media posten dat ze illegaal vuurwerk kopen en verkopen.
Op YouTube is de politie al een tijdje actief. Daar zoekt de Task Force Opsporing Vuurwerk Bommenmakers naar video’s van vuurwerkbommen. Die zouden dienen als inspiratie voor anderen. De Task Force verzamelt de video’s en vraagt mensen of ze de makers herkennen.

http://metareporter.nl/2012/10/15/illegaal-vuurwerk-op-social-media/

bluebear

Registered User
nou heb je op facebook een hoop instellingen over wie wat mag zien.
heb niks te verbergen maar kan de politie teksten die op prive staan toch zien en zo ja mag dit dan?

Dim

Product Beheer
Medewerker
De vraag is of ze het mogen. Ze kunnen het zeker. Ik dacht dat alleen bij een vermoeden ze bepaalde toegangen konden afdwingen. Maar zeker weten doe ik het niet, als het goed is kan iedereen alles zien op mn facebook.

roelz

Registered User
Praten over je illegale vuurwerk op social media. Er zijn dus mensen die echt zo dom handelen, ongelofelijk. :surprised:

Tony

Administrator
Medewerker
Deze knul is ook al gepakt en zijn site wordt nu door de politie gebruikt om mensen op te sporen die besteld hebben bij hem.

Ik kreeg van de week een mailtje dat de website nu zonder verkoop van spullen een doorstart krijgt.
Alsof we daar op zitten te wachten :)

Enne, niet overal een complot achter zoeken :)

Dennis010

Registered User
Ik kreeg van de week een mailtje dat de website nu zonder verkoop van spullen een doorstart krijgt.
Alsof we daar op zitten te wachten :)

Enne, niet overal een complot achter zoeken :)

Ik zoek geen complot. Ik bedoel dat de mensen die hier besteld hebben waarschijnlijk ook een bezoekje krijgen. Politie mag niet zomaar adverteren met een nepsite, dat is uitlokking...

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zoek geen complot. Ik bedoel dat de mensen die hier besteld hebben waarschijnlijk ook een bezoekje krijgen. Politie mag niet zomaar adverteren met een nepsite, dat is uitlokking...

Als jij bewijs hebt dat de poltie deze website nu in beheer hebt dan kunnen we er wat mee.
En dat bedoel ik met complot, er zijn gewoon mensen zo dom dat ze zulke websites opzetten dat je zou denken dat je in de zeik word genomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan