'Illegaal vuurwerk internationaal aanpakken'

AWG

Registered User
eindelijk iemand die het doorheeft, met illegaal worden er dingen gesloopt en met legaal is dat een stuk moeilijker.

toch fijn om te zien dat nog iemand met enige macht zijn grijze brij aan de praat heeft gekregen.:toung:

USRRobiwan

Registered User
Er wordt met vuurwerk niets gesloopt, het zijn de mensen die slopen. Net zoals een persoon met een baksteen een raam in kan gooien. Wordt er ook een import verbod op bakstenen gedaan?

En Nederland die met hun anti-vuurwerk brigade wel heel Europa gaat overtuigen van illegaal vuurwerk. Volgens mij hebben die lui nu echt hun hersenen vervangen door een ladycracker. Of denken ze nu echt dat wat zij als illegaal beschouwen in de rest van Europa ook als illegaal gezien wordt.

Ik zie de brigade al aankomen met hun decibel metertje in Valencia "of de DB grens even naar 100db kan bijgesteld worden op Plaça de l'Ajuntament". Ik zou er graag bij willen om te zien, hoe de moraal ridders brigade door een groep van honderdduizend zeer boze Valencianen de stad uit gemieterd worden...

Nederlands beleid in heel Europa doordrammen... tssss. Ik ben meer een groot voorstander om het beleid van ALLE andere Europese landen door te voeren in Nederland. Dat lijk mijn een veel beter voorstel.

Laatst bewerkt:

spitfire

Registered User
Mja Nederland denkt weer eens dat ze de enigsten met verstand zijn en de rest van Europa aan hun kleuterregeltjes kunnen binden.... ze zien ze aankomen zeg in Duitsland of welk land om ons heen dan ook... hopeloos achtergebleven ambtenaren dat... weten ze eigenlijk al dat we internet hebben...?

myrmidon

Registered User
Dit is typisch nederland he... denken overal vooraan te staan maar als puntje bij paaltje komt hebben ze gewoon helemaal niks te zeggen.

Bovenaan