Illegaal vuurwerk aangetroffen bij basisschoolleerlingen

KoenL

Registered User
MIDDELHARNIS - Donderdag rond 14.00 uur meldde een medewerker van een lagere school in Middelharnis dat een aantal leerlingen illegaal knalvuurwerk aan het afsteken was. De politie trof drie 12-jarige jongens uit Dirksland aan, waarvan bij één thuis een hoeveelheid illegaal vuurwerk werd aangetroffen. Dit is in beslag genomen.

Na verder onderzoek bleek dat het vuurwerk vanuit een woning in Sommelsdijk werd verkocht. Daar werden nog ongeveer 140 stuks illegaal vuurwerk aangetroffen en in beslag genomen. Naar de eigenaren van dit vuurwerk wordt nader onderzoek gedaan.

Bron: http://www.politiepersberichten.nl/Rotterdam-Rijnmond/bericht/?id=29471

ifeelfine

Registered User
lol devino je leeftijd is 14 volgens je profiel, maar je klinkt als een oude man. 12 jarigen met vuurwerk is volgens mij heel normaal.

Dat het illigaal knalvuurwerk is oke, het is nu eenmaal veel makkelijker verkrijgbaar dan in mijn tijd

GMP82

Zilveren Member
Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar ik vind het toch echt niet normaal dat 12-jarigen met cobra's en aanverwanten kloten. Die horen gewoon met kanonslagen en grondbloemen rond te lopen.

Pancake77

Registered User
mja de 12 jarige van tegenwoordig zijn die van pakweg 15-20 jaar geleden niet meer, en dat geldt wel op meerdere vlakken.

Bovenaan