Ik zoek info over een al wat ouder pakketje....

kuifduif

Registered User
Hey, mijn eerste post.
Allereerst mijn complimenten voor de website..... HET online orakel voor mijn jaarlijkse zoektocht naar de meest leuke combinaties.... En dan MOET je gewoon hier zijn......

Ik ben eigenlijk op zoek naar een pakketje dat ik een jaar of 6 geleden een keer had. Fabrikant of merk onbekend, dus ik hoop dat een omschrijving voldoende is.......

Potten waren geel gekleurd en alleen gemarkeerd met een letter, ik meen A t/m F. Deze kon je met behulp van een lont met elkaar verbinden op de aangegeven lettercombinatie, waardoor er een kleine show ontstond. Dit was zeker een mooi pakket dat ik daarna niet meer ben tegengekomen. Dus als iemand weet welke fabrikant of merk deze pakketten heeft geleverd hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor de reacties.....

Greetz,
Kuifduif

Tony

Administrator
Medewerker
Hey, mijn eerste post.
Allereerst mijn complimenten voor de website..... HET online orakel voor mijn jaarlijkse zoektocht naar de meest leuke combinaties.... En dan MOET je gewoon hier zijn......

Ik ben eigenlijk op zoek naar een pakketje dat ik een jaar of 6 geleden een keer had. Fabrikant of merk onbekend, dus ik hoop dat een omschrijving voldoende is.......

Potten waren geel gekleurd en alleen gemarkeerd met een letter, ik meen A t/m F. Deze kon je met behulp van een lont met elkaar verbinden op de aangegeven lettercombinatie, waardoor er een kleine show ontstond. Dit was zeker een mooi pakket dat ik daarna niet meer ben tegengekomen. Dus als iemand weet welke fabrikant of merk deze pakketten heeft geleverd hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor de reacties.....

Greetz,
Kuifduif

Hey KuifDuif, ik denk dat je hier moet zijn: http://www.freakpyromaniacs.com/products/importeur/64/GBV/24/paketten/

Poziloc

FPM Hangouderen
Dat pakket kan ik mij wel herinneren...dat was van Pro line en is maar 1 jaar op de markt geweest.Want in Nederland mag je niet doorlonten.
Hoe het pakket precies heette weet ik niet meer.

Gertjanberg

Registered User
ik zat vandaag eens in oude vuurwerkkrantjes te kijken toen kwam ik de dynasty prof box 1 tegen met daarin de cakes van super 4 16 in heeft hier iemand ooit ervaring mee gehad

Bovenaan