Ik mag op gesprek komen bij GroenLinks

rwbrink

Registered User
Beste***Ron Brinkman,

Ik heb even met Arno Bonte overlegd en we willen graag een afspraak met je maken om over je oplossingen door te praten. Bij voorkeur op een donderdagochtend, als dat voor jou zou kunnen, en graag in Rotterdam op het stadhuis.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
wow, da's je in het hol v/d leeuw begeven.
Ik neem aan dat zij met meerdere mensen zijn, dus als je slim bent vraag je wat mensen mee (voorzitters van de 4 fora b.v.)

smilli

FPM Filmer
Goed geregeld, alleen nu nog voor mekaar krijgen dat je ook echt iets hebt te vertellen wat indruk maakt.

vincer

Registered User
Goed geregeld!

Neem inderdaad versterking mee want anders is het een hele zware kluif. Ook ik wens je veel succes.

Top dat je je zo inzet voor onze hobby, bedankt hiervoor!

sprinkhaan

Registered User
Van mijn kant ook het advies :

neem mensen mee die gewend zijn om met dit soort vergadertijgers in de slag te gaan.
Hun agenda is er letterlijk op gebaseerd om je levend te begraven tijdens dit overleg en om er dan ook nog een slaatje uit te slaan.
Kijk uit dat het niet tegen je werkt......

En werk een lijst door met de speerpunten van groenlinks die ze gebruiken in de media tegen het vuurwerk, schrijf deze op en weerleg ze op papier met de feiten die je er tegenover zet.
En zorg dat jouw feiten ook onderbouwt zijn met documentatie en onderzoeken.

En vraag ook naar hun onderbouwing van hun "feiten".

Bijv.
Hoeveel unieke personen/ip adressen hebben melding gedaan op het vuurwerk meldpunt en hoeveel van de melders waren lid van groenlinks en hoeveel waren er lid van de andere partijen. (dan zet je de toon)

Of hebben hun ook een plan om het illegale vuurwerk terug te dringen nadat er een verbod zou komen.
Want alle grenzen zijn open en er is vrij verkeer van goederen, dus ook van vuurwerk.
Hebben ze budget vrij gemaatk voor de handhavers om dit te verwerkelijken bijv.

En ga zo maar door.

Maar als ik heel diep in mijn hart kijk is dit nou net de laatste partij waar ik mee om tafel zou willen zitten, tenzij je vertegenwoordigers van de politieke partijen kan vinden die tegen het verbod zijn en met je mee gaan.

nismo

Registered User
100 punten.En weet je ook of het gesprek opgenomen mag worden?? zodat er niet verkeert geciteerd kan worden. groenlinks kenende komen er stukken in de krant.Nog beter zou zijn met camera,kunnen we het ook achteraf zien.:smiling:

sprinkhaan

Registered User
100 punten.En weet je ook of het gesprek opgenomen mag worden?? zodat er niet verkeert geciteerd kan worden. groenlinks kenende komen er stukken in de krant.Nog beter zou zijn met camera,kunnen we het ook achteraf zien.:smiling:

Goeie nismo. Neem minimaal een dicteer aparaat mee of een smartphone met een flinke opname capaciteit.

Moontan

Moderator
Medewerker
Beste Ron, respect voor je inzet en doortastendheid om onze hobby in stand te laten houden.
Ik wens je veel succes. Zorg voor een goede voorbereiding en versterking.

joszie

Zilveren Member
heel veel succes. Ik kan me niet voorstellen dat Bonte echt naar je gaat luisteren. Maar wie weet is hij wat zachter geworden en snapt hij na 5 jaar strijden dat hij wat milder moet worden.

Andere kant kan ik me prima voorstellen dat dit op 1 of andere manier gebruikt gaat worden in zijn eigen campagne.
Ik ieder geval veel sterkte en ik ben erg benieuwd.

Laat je niet onder tafel l#llen

MichelAngelo

Registered User
Heel veel succes. Gooi de schroom van je af die wellicht onbedoeld doorklinkt in " ik mag op gesprek komen". Jij en je team zijn de kenners van de materie, niet die wollen sokken. Wil er niet iemand van de importeurs mee? (Neem dan wel een betrouwbare mee).

Z@P

Registered User
Ook arno zal moeten toegeven dan een consumenten vuurwerkverbod geen oplossing is. Dat er wat moet gebeuren aan extreme vormen van overlast door zwaar vuurwerk daar is iedereen het over eens. Genoeg ruimte voor discussie dus, ik hoop dat hij ervoor openstaat om samen tot een oplossing te komen waar beide partijen zich in kunnen vinden. Succes en bedankt voor de moeite.

Ray.Ray

Registered User
In de eerste plaats heel veel succes.

In de 2e plaats zou ik mij als Camera man willen aanbieden voor de disussie als deze mag worden opgenomen (wat mij niet meer dan logische lijkt) even wat info van mijn kant.

Ik werk zelf voor de Gemeente Rotterdam

(ben geen bureau ambtenaar) maar eentje die hard werkt en geen contact heeft met deze mannen in het nette pak. (alleen op een nieuwjaars borrel kom ik ze wel eens tegen).

GMP82

Zilveren Member
Zoals ook reeds eerder aangegeven op FB, kijk uit met wat je zegt.

Als je hem ook maar een strobreedte gelijk geeft, zal hij hier geheid van profiteren.

Bijvoorbeeld als je begrip toont voor inperking van afsteektijden of het verbieden van bijvoorbeeld pijlen of single-shots, dan kopt er geheid een krant de volgende dag: "zelfs liefhebbers vóórstander van verbod."

(Let wel, mits genuanceerd toegelicht en uitgelegd valt er best wat te zeggen voor het bannen van enkele risicoproducten, of het aanscherpen van afsteekgebieden/regels, maar dat is niet het punt. Het punt is, dat Arno en kornuiten geen enkele vorm van nuance heeft, er bestaat alleen zwart of wit (of groen).)

Nogmaals; denk niet dat hij dit doet om jou (of ons) te plezieren, want dat is niet de intentie waarmee hij deze afspraak maakt met je.

Dus kijk uit met wat je zegt. En zoals anderen zeggen; neem iemand (of 2) mee!

Succes in het hol van de groene draak euh leeuw..

Sweet Laker

Registered User
Nogmaals; denk niet dat hij dit doet om jou (of ons) te plezieren, want dat is niet de intentie waarmee hij deze afspraak maakt met je.

Dus kijk uit met wat je zegt. En zoals anderen zeggen; neem iemand (of 2) mee!

Succes in het hol van de groene draak euh leeuw..

Wat GMP zegt: een wolf verliest wel zijn haren, nooit zijn streken. Be prepared,..

Bovenaan