Ik droom wel is dat oud en nieuw al voorbij is...

Tony

Administrator
Medewerker
Nou, ik droom altijd van een oud en nieuw met 5 naakte vrouwen!
Het vervelende is dat er elke keer een romeinse kaars in beeld komt.

Gorgel

Registered User
ik droom weleens dat ik de premier ben en een vuurwerkverbod voor heel Nederland opleg en dat iedereen dan aan m'n deur komt janken. Dan begin ik iedereen te bekogelen met knalerwten en ik bel dan de pliesie voor huisvrede breuk en intimidatie en de pliesie komt dan iedereen arresteren en voor straf moet iedereen dan zijn vuurwerkvoorraad onder mijn toezicht onder water dompelen en naar de stort brengen. hmm hmm...

Laatst bewerkt:

funkie x

Registered User
o wat een nachtmerries zijn de vuurwerkgerelateerde dromen van mij altijdt.
je kunt het zo gek niet bedenken of ik heb het al wel eens gedroomd.
dat mijn pa vuurwerk zou kopen maar het vergeten is en de winkels al dicht zijn, frustratie ten top!!!!
of dat je ziek bent op oud en nieuw, je het verslaapt op de 31ste, al je vuurwerk nat regent ga zo maar door.
zeker als ik s'avonds met mijn schietlijstje's bezig ben geweest willen die dromen nog wel eens voorkomen :smiling:

smilli

FPM Filmer
Heel herkenbaar allemaal! Vroeger vanaf September vaste prik iedere nacht, nu gelukkig nog maar 1 keer in de maand:hehe!:

Pancake77

Registered User
fuk eergister de volgende trip gehad :hehe!: .... 20.30 de 31ste wakker schrikken en tot de conclusie komen dat je vergeten bent je bestellingen af te halen :S:S:S

Snokkie

Registered User
In mijn minder-fijne-oud-en-nieuw-gerelateerde-dromen is het meestal licht en zonnig om 00:00. Ik stap als enige met m'n vuurwerk naar buiten en vraag vol verbazing aan iedereen die rond loopt waarom er verder niemand vuurwerk gaat schieten terwijl het toch echt 00:00 is...

Misschien woon ik toch echt te lang in het assimilatielicht van al die tuinders hier in de buurt...ik zeg schadevergoeding...RIECK!

ruben_3

Registered User
Wtf die droom heb ik ook een paar keer gehad! Dan schrik je wakker en dan heb je zo,n leeg gevoel. grappig dat ik niet de enige ben hiermee!

shinji

Moderator
Medewerker
Zou u zo vriendelijk willen zijn om mij buiten u dromen te willen houden voortaan, anders gooi ik de schermen open met o&n.:tounge:

D

Deleted member 17038

Guest
Ik had laatst een droom. Het was oudjaarsdag ik wil beginnen met een fluitcake. Is het een dummy! Al het vuurwerk deed het niet!
Iedereen was aan het stoken en voor het eerst gebeurde dat in grote getalen voor mijn huis, en ik was de enige persoon zonder werkend vuurwerk! :crying: nooit meer die droom anders word ik gek!

britain

Registered User
whaaa...net wakker! Ik heb toch duidelijk weer gedroomd over oud en nieuw!

Ik ging een uurtje slapen in de avond voor oud en nieuw, maar ik werd niet gewekt. Het was dus 1.30 toen ik wakker werd. Iedereen was al weg, en al mijn vuurwerk ook of iets dergelijks... Daarna zag ik mijzelf lopen de volgende dag door al het afgestoken vuurwerk zonder dat ik iets afgestoken had.. Damn, wat een leeg gevoel haha.

Driessen010

Registered User
Vaak droom ik dat ik oud en nieuw compleet van 10 tot 2 al beleef maar dan vaak ook zo goed uitgevoerd dat ik precies weet wat ik nog mis om het kloppend te maken.
Vreselijk dat je vanalles moet missen met o/n

olaf81

Registered User
Ja dit heb ik één keer meegemaakt,toen droomde ik dat ik de enige die vuurwerk aan het afsteken was,en dat vond ik raar.Toen kwam er een vriend die zei dat nieuwjaar al voorbij was,en dat vertelde hij op een hele droge manier.

Maar die opluchting toen ik wakker werd was enorm.

Bovenaan