Ignis Brunensis 2012 (Tsjechie, Brno)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Net de film van Jack gezien van Ricasa. De muziek is inderdaad ook niet mijn ding, maar qua synchronisatie, techniek en kwaliteit van produkten is dit echt absolute top of the bill. Thanks Jack. Ik heb echt zitten genieten.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
mm, die van Foti is echt met geen mogelijkheid beter dan die van Ricasa. Wat ze doen met Grieg is gewoon ondermaats. Niets meer en niets minder.

tronetti

Registered User
mm, die van Foti is echt met geen mogelijkheid beter dan die van Ricasa. Wat ze doen met Grieg is gewoon ondermaats. Niets meer en niets minder.

+1
Vind Ricasa ook de beste. Heb de shows van Ricasa en Foti gisteren in z'n geheel bekeken.
Ook ik vind de show van Ricasa er met kop en schouders bovenuit steken. Zowel technisch als de gebruikte producten.

Dat de jury het heeft over het zgn. 'robotschieten' is wel eens wat over te zeggen, maar bij Ricasa heb ik toch een echte pyromusical gezien! Datzelfde gevoel had ik bij Vaccalluzzo in Knokke-Heist ook, zij schoten griezelig perfect, en het kwam bij mij ook een beetje kil over. Maar technisch gezien ook weer perfect geschoten.

Jammer dat China volledig in rook is opgegaan.
De films zijn weer vakwerk Jack!

RedBaron

Registered User
ik kan er ook niks anders van maken jongens, de Jury beslist nu eenmaal. In Knokke-Heist deed zich, zoals al eerder aangehaald is ongeveer hetzelfde voor, een trend misschien? Maar goed, hier de slotshow geschoten door Flash Barrandov en Pyrovision. Een show waar ik best naar uitgekeken heb. Het strakke en mooie kleur opbouw van Flash versus het speelse iet wat agressieve manier van schieten van Pyrovision. Het was dan ook een meer dan waardige afsluiter van Ignis Brunensis 2012:

Geschoten vanaf het Spilberk kasteel midden in Brno:

Veel kijk plezier.

smilli

FPM Filmer
Prachtige show van Ricardo Caballer, mooie muziek keuze met veel spaanse tinten en schitterend materiaal dat er perfect bij past:lub:

Iemand die trouwens weet hoe het nummer heet dat begint op 9:10?

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Berichtje van Foti op facebook:

Double woo hoo! Just announced that as well as the Jury 1st Prize, we also won the Peoples Choice Award in STAROBRNO-IGNIS BRUNENSIS BRNO 2012 International Fireworks Competition. 8731 people voted. Very chuffed!

Bovenaan