iemand bekend met deze doos? 100 shots

P

poziloc

Guest
Onder die doos staan wel andere dozen...wat doen die en kosten ze???(tong)

Sparkey

Registered User
Meestal zijn dit cakes van BKV/GBV. Misschien kun je wel een serienummer vinden? Het zou een combinatie van 4 cijfers moeten zijn.

Met dit soort cakes moet je een beetje geluk hebben, maar de meesten zijn toch echt wel goed, leuke boeketten voor 30mm, soms met blauw/goud boeketten of rode blinkertjes.

jawe

Registered User
Sparkey komt je deze nummers bekend voor YDD04-105? (is geen nummer van die andere dozen onderin (tong) )

Laatst bewerkt:

Sparkey

Registered User
Ja nu ik het zo zie....moet haast van Mermaid zijn! De enige die ik kan bedenken met zo'n raar artikelnummer haha, maar meestal (niet altijd) staat de naam Mermaid met koeienletters op de cake.

Iemand het met mij eens?

Als dit een mermaid cake is 100 schots recht toe recht aan omhoog en 30mm dan zou het wel eens een heel klein tegenvallertje kunnen zijn. Als iemand nu heel lief aan de mods vraagt of het filmpje van de show in Ridderkerk (die nog een keer online zou komen) online kan, daarin worden soortgelijke cakes van 2 posten afgestoken.

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=6984

De fanshaped van Mermaid zijn wel erg goed (verpakking van Chili fireworks, zag ik vandaag ook al eens voorbij komen op het forum bij het onderwerp traca's van alpeco, maar das een ander topic natuurlijk.

Laatst bewerkt:

jawe

Registered User
Bedankt voor je antwoordt sparkey,ik ben het in iedergeval met je eens(win)
Zal ik het maar eens heeeel lief vragen,Tony kan de show van ridderkerk online komen me dank is heel groot.

Laatst bewerkt:

Mitch

Registered User
verder staat er weinig op de doos wordt het een tegenvaller dan voor die 115 euro?

berdankt voor jullie reacties verder

Denendo

Registered User
verder staat er weinig op de doos wordt het een tegenvaller dan voor die 115 euro?

Of het een tegenvaller wordt kunnen wij zonder meer informatie ook natuurlijk niet weten..
Steek hem even af, en film hem even..
Weet je gelijk of het een tegenvaller is of niet..(win)
Zorg wel dat je het filmpje hier dan neerzet..(yes)

Laatst bewerkt:

patje pyrofreak

Registered User
ik heb het desbetreffende filmpje van ridderkerk toen via msn naar poziloc gestuurd en die zou zorgen dat het bij tony kwam.
ze waren volgens mij alleen niet zo te spreken over de kwaliteit.
ik weet alleen niet of dit van het filmpje was of van de gehele show (eek)
maar misschien heeft tony het nog?
gr patje pyrofreak (win)

trixx

Registered User
Ik kan deze ook krijgen voor 85 euro, is een 100 shots inderdaad, en is van mermaid!
Wat ik gehoord heb is dat die 2 effecten heeft, gouden regen en palm effect ofzoiets.. en ze werden per 10 geschoten ofzo..heeft er misschien iemand een filmpje van?

Grizmo Raizor

Registered User
Ik kan deze ook krijgen voor 85 euro, is een 100 shots inderdaad, en is van mermaid!
Wat ik gehoord heb is dat die 2 effecten heeft, gouden regen en palm effect ofzoiets.. en ze werden per 10 geschoten ofzo..heeft er misschien iemand een filmpje van?

Welke jij bedoelt is een 1" blokkie, toch... in ieder geval dat schreef je op AVP. Dit blokkie waar men over spreekt is in ieder geval een 1,2" dat zie je gewoon aan het gewicht. Een 1" blok weegt rond de 8 kg.

trixx

Registered User
Welke jij bedoelt is een 1" blokkie, toch... in ieder geval dat schreef je op AVP. Dit blokkie waar men over spreekt is in ieder geval een 1,2" dat zie je gewoon aan het gewicht. Een 1" blok weegt rond de 8 kg.

Ja klopt sorry, het is 1,2" ja.
Heeft er iemand misschien een filmpje van? en is het een aanrader of niet?

Bovenaan