Hydra G

FPM ProductBOT

Registered User
IS2104G_Original_Thor_Hydra_G_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hydra G[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]IS2104G[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 24,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]410 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]8/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]18[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Golden tail to brocade crown to blue, golden tail to blue peony with green, silver tail to ti-salute[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

peter042

Registered User
Toch vreemd dat er zoveel verschil zit in de filmpjes, bij recemonster is het WOW. Bij de andere hoor ik plofjes.

Tony

Administrator
Medewerker
Toch vreemd dat er zoveel verschil zit in de filmpjes, bij recemonster is het WOW. Bij de andere hoor ik plofjes.

Bekijk onze films in de start post.
Wij filmen op 40 meter afstand met een breedbeeld camera. Als het beeld gevuld is dan weet je dat de boeketten echt groot zijn. Probeer je in te denken dat je tijdens oud en nieuw er maar 15 meter van af staat. Qua geluid, maken verschillen.

jetztgehtslos

Registered
Bekijk onze films in de start post.
Wij filmen op 40 meter afstand met een breedbeeld camera. Als het beeld gevuld is dan weet je dat de boeketten echt groot zijn. Probeer je in te denken dat je tijdens oud en nieuw er maar 15 meter van af staat. Qua geluid, maken verschillen.

Denk dat het aan de camera zelf ligt. Het geluid komt iets minder diep over dan bij die van Thunderboy en Recemonster.
Omgevingsgeluid is op het FPM filmpje minder goed waar te nemen. Denk dat hiermee ook de echo komt te vervallen waardoor de diepte van het geluid verloren gaat. Kan het zijn dat je een microfoon hebt die gericht is op het vuurwerk?

Tony

Administrator
Medewerker
Denk dat het aan de camera zelf ligt. Het geluid komt iets minder diep over dan bij die van Thunderboy en Recemonster.
Omgevingsgeluid is op het FPM filmpje minder goed waar te nemen. Denk dat hiermee ook de echo komt te vervallen waardoor de diepte van het geluid verloren gaat. Kan het zijn dat je een microfoon hebt die gericht is op het vuurwerk?

Yep! Al die schijtende en boerende mensen wil ik niet op mijn band hebben.
Maar geloof me, het vuurwerkgeluid is top, althans dat vind ik zelf.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Arme Mats inderdaad. Alle geschoten cakes (3) uit deze Hydra serie kwamen echt heel goed over. effecten waren enorm, burst was steengoed!

Bovenaan