Hunter

PyroGuy

Registered User
Over het algemeen heb ik zoiets van €50 euro is het maximale bedrag dat ik neertel voor een cake, punt uit.
Maar dan zijn er van die uitzonderingen waarbij je bij het eerste schot al weet dat je hem moet en zal hebben, zo mooi is het.
Dat is het geval bij de Hunter. Wat een beauty.

shinji

Moderator
Medewerker
geweldig om te zien dat deze ook met een straf briesje overeind blijft. Toch denk ik dat ik de finale eruit knip, das toch een anti-climax

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Verstandig ja. De finale is een grote domper.
Ook vind ik 60 euro iets teveel voor een pot met grote maar niet heel speciale boeketten.

Richardus

Registered User
Hmm, ik vind die finale juist leuk. Eerst dat salvo met mooie spinners met inderdaad wat kleine boeketten, maar die verticaal opgebouwde groen tot crackling salvo daarna maakt 'm mooi af. Prachtcake met mooie opbouw, mooie effecten, ietwat duur maar zeker z'n geld waard.

PyroGuy

Registered User
Ik wordt steeds enthousiaster, wat een topper. Grote boeketten, heldere kleuren, leuke afwisseling van effecten en schietsnelheid, super! Deze bak heeft echt alles.

siman says

Registered User
Op bovenstaand filmpje lijken de 2 cakes toch verschillend te presteren (verschillende finale?). Daarnaast zijn de mooie spinners verdwenen bij het één-na-laatste salvo...

Oh well, we zullen wel zien als ie in de straat staat!

Fabbahead

Registered User
Op bovenstaand filmpje lijken de 2 cakes toch verschillend te presteren (verschillende finale?). Daarnaast zijn de mooie spinners verdwenen bij het één-na-laatste salvo...

Oh well, we zullen wel zien als ie in de straat staat!

ik ben het met je eens, ik schrok een beetje want ik verwachtte nogal wat van de hunter. maar hij kwam mij een beetje rommelig over

PyroGuy

Registered User
dscf3333c.jpg

Grote, lompe bak. Wel met een prachtig label.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik wilde hier ook al gaan plaatsen dat deze cake echt een joekel is! Dat heb ik nog niet zo vaak gezien bij dynasty! Ik ben benieuwd hoe de straatfilmpjes worden!

Bovenaan