Hulp nodig bij finale!

romaster

Registered User
Voor het einde van de avond wil ik het goed afsluiten.
Nu had ik in gedachten 2x de New York van Wolff tegelijk in tegenovergestelde richting af te steken, of 2x de Camuro King/Queen.

Maar toen dacht ik nog verder en viel het kwartje.. ik bevind me op een forum met mensen die zulke potten in het midden van hun show afsteken, dus waarom zou ik het hun niet vragen?

Dus bij deze: Wat vinden jullie nou een echte afsluiter voor de avond? budget tot een 150,- zal daaraan worden besteed.

Edit: Alle merken kunnen gebruikt worden, geen afstandslimiet.

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Voor het einde van de avond wil ik het goed afsluiten.
Nu had ik in gedachten 2x de New York van Wolff tegelijk in tegenovergestelde richting af te steken, of 2x de Camuro King/Queen.

Maar toen dacht ik nog verder en viel het kwartje.. ik bevind me op een forum met mensen die zulke potten in het midden van hun show afsteken, dus waarom zou ik het hun niet vragen?

Dus bij deze: Wat vinden jullie nou een echte afsluiter voor de avond? budget tot een 150,- zal daaraan worden besteed.

Edit: Alle merken kunnen gebruikt worden, geen afstandslimiet.

Voor 150 euro zou ik 2 (of 3 incl korting) Camuro Kings neerzetten. Dan wordt er nog maanden over je finale gesproken denk ik haha!

elmo

FPM Moderator
ik zou gaan voor 1x Camuro finale daarna 1x Brocade finale samen 1x Fast silver whisling en een Silver Salute.

De eerste 3 zijn van Cafferata ,en de laatste van Wolff

Bovenaan