Hulp gevraagt

hoogland

Registered User
Ik kan geen keuze maken bij mijn in de buurt aan vuurwerk in Hoogland had je er 2 die Vuurwerk kochten 1 met Proline (die is gesloopt) en 1 die nu alleen maar Diamond Collection verkoopt ik ben zelf geen echte grote fan van Diamond Collection dus wat zouden jullie mij aanraden om te halen of Diamond Collection of ff iets verder zoeken en daar maar wat te halen.

De reden waarom ik GEEN Diamond Collection wil is omdat het kwaliteit/prijs slecht vindt te duur voor slecht vuurwerk.

Ik heb ongeveer een Budget van 50-60Euro(cry) aan Siervuurwerk:
Leuk paketje of losse potten/pijlen
Vorig jaar had ik:

1 Meter proline
Thunder Salvo
en nog 2 potten <naam vergeten>

Dus als jullie mij een beetjuh kunnen helpen met vuurwerk wat er op lijkt zoals hierboren zou ik het echt op prijs stellen
(sorry als het in het verkeerde Forum is geplaatst)

Mvg Vincent (smile)

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Re: Help gevraagt

Als ik dit zo lees, heb je je keuze al gemaakt....
En mijn advies is hetzelfde: rijd een stukje verder (zeker bij jouw budget).

hoogland

Registered User
Re: Help gevraagt

ja ik begin altijd pas te sparen 3 weken voor oud en nieuw (laugh) en dan begin ik te stressen nog al
Welk merk zouden jullie me aanraden met een leuke Kwaliteit aan pakketen enof losse potten

looneytunie

Registered User
en die hebben ze bij de ABC Drukshop in de stad van Amersfoort :)
daar ga ikdit jaar ook aardig wat kopen want ze hebben een actie van 2 Lily Magnolia's voor de prijs vna 1 :D
dus 8 van die lily magnolia's voor maar 52 euro (bigg)

ook heb je nog de fietsenwinkel vd ent op emiclear (Mercurius, diamond)
Je heb van duinkerken (ligt achter liendert, Oude lageweg 165, Amersfoort Hier verkopen ze PRO LINE )
Je Heb flowerdream (Hogeweg 110-1, www.flowerdream.nl, hier hebben ze de rainbow, skypearl en winnen collecties)
En in de stad heb je ook nog halfords die allemaal klein grut en de ferro collectie verkoopt

(radar)
hopelijk helpt dit een beetje bij je keuze en je weet dat er nog een pro line dealer is (bigg)

succes

hoogland

Registered User
ff kort en krachtig HEEL erg bedankt voor die adressen

Van mijn ma heb ik geld kennen lenen dus (laugh) het wordt toch nog wel leuk achteraf ik zal die adressen zeker noteren voor de jaren opvolgend

Ik zal als ik wat heb even foto's plaatsen en zien of jullie kunnen zien wat het is en of het goed is

Mvg Vincent

Laatst bewerkt door een moderator:

AWG

Registered User
precies. diamond heeft opzich wel leuke spullen, maar is niet echt super als het aankomt op de goedkopere spul.

moch je toch geen zin hebben om verder te rijden.

ik ken natuurlijk de jackpot 2000 nog niet qua kwaliteit van de spullen die erin zitten, maar die is 53 euro. en zit van alles en nog wat in.
nogmaals ik ken uiteraard verder niets van het spul.
het ziet er wel veel belovend uit met onder andere boeketkaarsen van shogun
maarja het is afwachten.
ik heb ze alledrie maar genomen die 1000,2000,5000 omdat ik nieuwsgierig ben ernaar, maarja ik heb het dan ook niet als hoofdvuurwerk genomen, en jij bent dat met jouw keuzes wel van plan.

tja ik hou er niet van om het te zeggen want iedereen bepaalt zijn eigen budget., maar met 50 tot 60 euro kun je zelfs met star of lidu niet alle kanten meer op.

hoogland

Registered User
ik begin er altijd veels te laat mee met het sparen voor het vuurwerk

Maar het is iets meer geworden het ligt nu al op de 150Euro
Dus ik ga maar ff kijken wat het wordt

Iedereen echt HEEL erg bedankt voor de Sugestie's

Mvg Vincent

Bovenaan