Show was leuk, máár niet echt goed. Het begin was toch wel erg leuk, variatie, flink het tempo erin, maar naarmate de show vorderde kakte het echt in. De show duurde erg lang waardoor je toch wel als bezoeker geboeid wilt blijven door het mooie vuurwerk en dat is naar mijn mening niet gelukt. Op een gegeven moment had je een blok met alleen peony's die nog relatief slecht te noemen zijn ook en dan erna later weer een blok met dezelfde effecten. Leuk om te doen, maar dan moet het tempo hoog zijn, dit was niet het geval, ze hadden in dat geval beter 2 blokken tegelijk weg kunnen schieten zodat je toch variatie en tempo hebt zoals het begin van de show. De finale was ook zeker niet duidelijk aanwezig, erg jammer.
Moet zeggen dat ik erg mooie blokken voorbij heb zien komen, zo was er een enorm gaaf hummerblok, helaas viel de eerste helft van dit blok niet direct op doordat er een andere blok aan de gang was (precies zo'n blok wat je dus wél alleen moet schieten), maar je hoorde aan de reacties ook dat de mensen dit effect waardeerden. Zaten ook blauwe mines bij wat het effect bij het afschieten al leuk maakte.
Ze hadden ook nog een blok in fan-shape, peony's met tails, maar eronder ook mines in de kleuren die je dus in het boeket tegen kwam. Heel gaaf blok, tempo had een tikje sneller gekund, maar het was duidelijk een blok die me bijblijft.
Een derde blok wat érg gaaf was, werd gebruikt in de finale, een blok met spirals to peony's, soort Venezia/Terminator, maar dan met ongelooflijk lekkere bursts/knallen. Enige wat jammer was, was dat de laatste schoten op zich lieten wachten, de rest was ontzettend snel.
Er zijn dus mooie blokken gebruikt, ik noem er nu maar 3 die echt opvielen, maar in de film die komt zullen jullie het allemaal kunnen zien.
Dusja, een leuke show, mooi vuurwerk, maar de show zelf had zeker beter gekund.