Huit's lijstje 2015-2016

Huit

Registered User
In afwachting van het besluit over vuurwerkvrije zones in Groningen, probeer ik de moed hoog te houden door me met de voorbereidingen bezig te houden. Dus tijd om de tot nog toe aangeschafte spulletjes in een lijst te zetten.

Ga dit jaar alles elektronisch schieten. Begin met waaier met oneshots die ik met 2 Kindom steppers schiet en daarna de rest met mijn onlangs aangeschafte RF Remotech 32 cue MB32Q :)

Het lijstje:
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34480

Alles aangeschaft bij Kuiper in Koekange tijdens de maandelijkse acties. Nu het nieuwe spul nog afwachten......

D

Deleted member 17038

Guest
Ziet er uit als een prima lijst tot zover! Naar welke producten ga je uitkijken om je lijst mogelijk mee aan te vullen?

painkiller

Registered User
Een lijst om jaloers op te worden!
Ontzettend mooie producten uitgezocht.

Ik ben benieuwd hoe de MB32Q je bevalt. Heb je al zitten stoeien met de software?
Ik heb zelf afgelopen jaar de MS32Q besteld en die bevalt prima.

Laatst bewerkt:

Huit

Registered User
Ziet er uit als een prima lijst tot zover! Naar welke producten ga je uitkijken om je lijst mogelijk mee aan te vullen?

Dank je. Ik heb nog niet echt een idee wat ik erbij wil hebben. Ik denk dat ik de 6 Elements als laatste doe en wil daarna nog een heftige afsluiter. Iets als een stuk of 8 Hoogmoed. En verder zie ik wel wat voor mooi spul nog langs komt. Ben benieuwd wat ze bij de demo op 11 december bij Kuiper gaan schieten.....

Huit

Registered User
Ik ben benieuwd hoe de MB32Q je bevalt. Heb je al zitten stoeien met de software?
Ik heb zelf afgelopen jaar de MS32Q besteld en die bevalt prima.

Ik heb even naar de software gekeken, maar dat is echt "gebruikersvriendelijk op z'n Chinees" LOL. Ik vind het eigenlijk prima om op de schietkist zelf de boel in te stellen.

Bovenaan