WINKEL Huissen: Huisman Vuurwerk

gizmo75

Registered User
Tijd voor een update:

Inmiddels staan bijna alle grotere cakes, pijlen en niet te vergeten de boxen van Rubro op de site van Huisman Vuurwerk. Voor een gedeelte hebben deze artikelen een speciale aanbiedingsprijs. Deze kreet kennen velen van jullie vast nog wel van vorig jaar. Het betekent namelijk dat de Freak-actie op deze artikelen helaas niet mogelijk en daardoor niet van toepassing is, maar dat het wel gelukt is om voor deze artikelen een stukje vaste korting te regelen. Je kunt deze artikelen vooral herkennen door de volgende zin in de Productomschrijving op de website: "Op dit product is een speciale aanbiedingsprijs van toepassing. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar." Op alle "gewone" aanbiedingen is de Freak-actie uiteraard wel van toepassing.

Ook van Lesli zijn er een aantal nieuwe artikelen toegevoegd zoals de Spyder (de raket) en de Double Dragon. Artikelen zoals de King Cobra, Big Momma, enz. stonden er al eerder op. De komende dagen zullen de wat kleinere Rubro-artikelen ook nog worden toegevoegd. De nieuwe ZENA- en Royal-artikelen voegen we toe zodra deze gelanceerd zijn.

De website van Huisman Vuurwerk vind je hier: http://www.huismanvuurwerk.nl en meer info over de Freak-actie is hier te vinden: http://www.freakpyromaniacs.com/for...2014-tot-30-korting-bij-huisman-vuurwerk.html

Roykuh25*

Registered User
Gisteren eens een kijkje genomen via google maps , maar als je je vuurwerk gaat afhalen , waar kan je je bestelwaggie dan kwijt?

Of mag je voor een paar minuten daar voor de deur parkeren? Maar lijkt me ook geen goed idee omdat er veel mensen heen gaan! XD

Graag wat vernomen van jullie! Grtz.

densta

Registered User
Gisteren eens een kijkje genomen via google maps , maar als je je vuurwerk gaat afhalen , waar kan je je bestelwaggie dan kwijt?

Of mag je voor een paar minuten daar voor de deur parkeren? Maar lijkt me ook geen goed idee omdat er veel mensen heen gaan! XD

Graag wat vernomen van jullie! Grtz.

Ze lopen met een winkelwagen netjes met je mee:)

Roykuh25*

Registered User
Gaat huisman ook het kleine potje verkopen genaamd Night Crusher of Night Crosser? Tis een klein rond potje met crackling tails!
Graag wat gehoord!
Alvast bedankt!

Roykuh25*

Registered User
Je bedoelt denk ik de Night Crush van Rubro. Die staat sinds een paar dagen op de site onder Rubro/Pyromania. Je vindt hem hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/rubro-fireworks/pyromania

Bedankt Gizmo ,

Nogmaals wat een topzaak is dit! Nogmaals raad ik iedereen aan die van een leuke korting wil genieten hier te bestellen! Hele goede service hier! En bovendien klantvriendelijkheid!
Ik ga mijn bestelling met plezier hier ophalen! Moet wel 2 uur rijden , maar voor zo een top zaak en top service doe ik dat maar al te graag!

Bedankt alvast!

Groetjes , Roy

Booomy

Registered User
Ik ga denk dit jaar hier ook wat bestellen. Zie en hoor alleen maar positieve dingen over deze zaak. En dat met die heerlijke korting maakt het erg interessant. Daarbij ook nog het assortiment die bestaat uit de betere leveranciers. Ik zeg TOPPER!!!

chromeeh

Registered User
Ik ga denk dit jaar hier ook wat bestellen. Zie en hoor alleen maar positieve dingen over deze zaak. En dat met die heerlijke korting maakt het erg interessant. Daarbij ook nog het assortiment die bestaat uit de betere leveranciers. Ik zeg TOPPER!!!

Ik zit zelfs sterk te twijfelen om hier te bestellen :)
Zeker met de actie code is het interessant :D
(En ja moet / ga er een uur voor rijden...)

ThunderBall

Registered User
Ik kan het iedereen aanbevelen bij Huisman Vuurwerk te bestellen, ik ben er afgelopen jaar ook geweest en het was er gezellig en vriendelijk, al mijn bestelde spullen waren aanwezig en hebben we samen gecontroleerd en daarna heeft iemand mij geholpen de spullen naar mijn auto te brengen en in mijn auto te laden, top service.

Verder groot aanbod en mooie kortingen.:hehe!:

Booomy

Registered User
Ik moet zelf ook een aardig stukkie rijden hier voor, maar vindt dat geen probleem. Aangezien ik dit jaar een iets minder budget heb dan voorgaande jaren (ga in April op vakantie naar Australie dus moet nog wat geld overhouden) is het een erg mooi mee genomen die korting.

gizmo75

Registered User
Trots meldt Huisman Vuurwerk dat wij als eerste winkelier in NL de producten van ZEN Fireworks zullen gaan opnemen in ons assortiment. Op korte termijn zullen de artikelen aan onze website worden toegevoegd!

Roykuh25*

Registered User
Trots meldt Huisman Vuurwerk dat wij als eerste winkelier in NL de producten van ZEN Fireworks zullen gaan opnemen in ons assortiment. Op korte termijn zullen de artikelen aan onze website worden toegevoegd!

Toppie! Wat is op korte termijn? 1 a 2 weekjes? ^^

Alvast bedankt gizmo!

Top!

chromeeh

Registered User

2 bestellingen in 1x afhalen is geen probleem neem ik aan? :embarrased:

Bovenaan