1Salute
Registered User
Ik heb na het ontvangen van de nieuwsbrief maar meteen twee cakes besteld. Het begin van O&N is begonnen! En het begin van een grote bestelling ook :bouaaaaah: Bedankt voor de speciale acties weer dit jaar! :have a nice day:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de leuke actie. Komen er ook nog nieuwe artikelen van Lesli bij in de webshop?
Bedankt voor de leuke actie. Komen er ook nog nieuwe artikelen van Lesli bij in de webshop?
En als ik een suggestie mag doen...
Hennie's Toppertje? Lijkt me een geschikte naam.
PRIMEUR!! Daar is 'ie dan: de nieuwe Huisman Vuurwerk​ cakebox die onze eigen naam draagt!! Na de online wedstrijd voor de naam zijn we met de Importeur en Vormgever aan de slag gegaan. Vol trots presenteren wij jullie de:
HUISMAN VUURWERK HOUSE PARTY BOX!!
Een 100 shots compound cakebox met volle blinkerboeketten in rood en wit, gave willows met paars en rode blink, felgekleurde boeketten en een heerlijke blauwe finale. Dit alles in een lekker strak tempo en een goede burst. Natuurlijk voor een strakke prijs!
Je vindt 'm hier op onze website: https://www.huismanvuurwerk.nl/vuurwerktotaal-vuurwerkvisie/volt!-fireworks/house-party-box