WINKEL Huissen: Huisman Vuurwerk

Huisman Vuurwerk

Registered User
Vergeet bij het afhalen volgende week niet om jouw Bestel- en Afhaalbon uit te printen van jouw bestelling(en). Heb je meerdere bestellingen? Print dan jouw Verzamelbon uit via Mijn Account op onze website. En denk aan je ID zodat je jezelf kunt legitimeren!!

gijs

Registered User
Vandaag m'n bestelling opgehaald. Geen wChtrij, snel geholpen . Even moeten wachten op Buurtassortiment dat uit een andere bunker moest komen , denk ik. Ook weer vriendelijke medewerker met karretje mee gelopen naae de auto. Top geregeld!

sandervangaal

Registered User
Ik heb hier net ook mijn bestelling opgehaald, en net als vorig jaar weer top geholpen! Alles wordt netjes gecontroleerd, en alsnog hoefde ik niet lang te wachten. Tot mijn grote verassing nog een mooie box gratis bij mijn bestelling gekregen (de Zena Brutal Box) en werd er ook uitgebreid de tijd voor mij genomen toen ik nog los wat wilde bestellen (als je er dan toch bent :hehe!: ) Puur afgegaan op de adviezen van Erwin, dus dat zal vast helemaal goed komen! Ook bij die losse bestelling toch nog een mooie korting gehad en een mooi cakeje gratis. Mijn boxen (6 Zen Boxen) werden door een vriendelijke medewerker in een karretje naar mijn auto gebracht, TOP service.

Al met al zorgt zo'n ervaring toch gewoon voor extra voorpret, dus Huisman Vuurwerk en dan met name Erwin, wederom bedankt voor de top service en tot volgend jaar!

densta

Registered User
Vanavond alles opgehaald. Netjes alles gecontroleerd. Helaas helaas was de the choise rockets op de aardbodem van Huisman verdwenen. Ook dit is weer netjes opgelost. Lekker biertje erbij en wat nootjes. Top service en volgend jaar ben ik er zeker weer bij.

Roykuh25*

Registered User
Ook vanuit Maastricht weer met plezier mijn bestelling gaan ophalen bij Huisman! Dit was voor de 2e keer en het is weer super bevallen! Goede service, bestelling weer compleet en een aardige kerel die meeliep naar de auto! Super! Tot volgend jaar Huisman!

TheChain

Registered User
Ook deze NEP FREAK :) is ondanks alles (Erwin) weer zéér tevreden over de service en organisatie van het gehele Huisman team. Het was weer klasse!! Bedankt!

Gertjanberg

Registered User
Gisterenmiddag ook mijn bestelling opgehaald in Huisen. Praatje gemaakt met Erwin, blikje cola erbij: helemaal perfect.

Helaas een uur moeten wachten op een levering van Rubro maar het was het wachten waard. Huisman Vuurwerk tot volgend jaar!

DioR

Registered User
Gisterenavond mijn bestelling opgehaald. Het was tijdens de freaknight. Echt ideaal! Je moet gewoon op aangegeven tijdsvak komen en je word vanzelf geroepen. Intussen kan je genieten van de vele dummy's en flyers die zijn uitgestald. Mocht je trek krijgen dan is er zelfs sate! Blikje fris of een biertje erbij... Een service die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Ik wilde ook een paar artikelen bij bestellen. Dit was geen probleem. Zonder te vragen (hou daar niet van om te doen) ging er zelfs nog wat van de prijs af! Tevens zat er een gratis potje bij mijn bestelling terwijl dit in combinatie met de freak korting niet hetgeen is wat erbij hoorde te zitten. Ook was het ideaal dat ik de auto voor de deur kon parkeren. Winkelwagentje mee en zelfs een medewerker zodat je je karretje niet meer naar binnen hoeft te brengen. Service is naar mijn mening van ongekende grootte! Het was dus weer helemaal top!

elmo

FPM Moderator
Ik ga geen reclame meer maken voor de goede service,mooie winkel , oliebolletje tijdens het wachten , de 100% kloppende bestelling , het gemotiveerde personeel , het mee lopen naar de auto , de top aan biedingen , de gratis vuurwerkbril , gratis pot bij de freakactie bestelling , het grote assortiment ( helaas geen wolff) , snelle afhandeling enz enz , anders krijgen ze het volgend jaar veeeel te druk. :hehe!:

met andere woorden het was weer TOP !!!

densta

Registered User
Gisterenavond mijn bestelling opgehaald. Het was tijdens de freaknight. Echt ideaal! Je moet gewoon op aangegeven tijdsvak komen en je word vanzelf geroepen. Intussen kan je genieten van de vele dummy's en flyers die zijn uitgestald. Mocht je trek krijgen dan is er zelfs sate! Blikje fris of een biertje erbij... Een service die ik nog niet eerder ben tegengekomen. Ik wilde ook een paar artikelen bij bestellen. Dit was geen probleem. Zonder te vragen (hou daar niet van om te doen) ging er zelfs nog wat van de prijs af! Tevens zat er een gratis potje bij mijn bestelling terwijl dit in combinatie met de freak korting niet hetgeen is wat erbij hoorde te zitten. Ook was het ideaal dat ik de auto voor de deur kon parkeren. Winkelwagentje mee en zelfs een medewerker zodat je je karretje niet meer naar binnen hoeft te brengen. Service is naar mijn mening van ongekende grootte! Het was dus weer helemaal top!

Volgens mij zag ik jou. Ik wist t niet zeker. Je zat op een kruk met een wat oudere man naast je. Met brilletje op dacht ik. Als ik t zeker wist dat jij t was had ik je aangesproken. Zo zit ik helaas niet in elkaar om iemand zo aan te spreken. Dus als t zo is zal ik opslaan in mijn geheugen en je de volgende kwer aanspreken. :p

camaro

Registered User
van af mijn kant ook wederom niks anders als lof voor de hele huisman vuurwerk organisatie !
BEDANKT en tot volgend jaar weer.

Thuur

Registered User
Namens mijn FPM loze neef Michel bedankt.
Aangezien hij zelf hier niet zit heeft hij aan mij gevraagd omdat voor hem te doen omdat ik samen Oud en Nieuw met hem heb gevierd.

Zijn bestelling was zoek geraakt (in de winkel besteld) doordat er een aantal producten die hij besteld niet op voorraad meer was kreeg hij vervangers.
De vervangers die hij kreeg waren beter, dan hij had besteld. Bedankt Erwin voor de keuze van de vervangers en bedankt voor de Originals Finest Box!!!
Na jaren op hem ingepraat te hebben om naar Huisman te gaan was dit jaar voor mijn neef de eerste ervaring met Huisman.

Namens mijn FPM loze neef tot de volgende keer!!

Huisman Vuurwerk

Registered User
Iedereen weer bedankt voor de mooie woorden!! Fijn om te zien dat alle genomen maatregelen hebben bijgedragen aan een extreem verkorte wachttijd, op die ene levering na dan die wat roet in het eten gooide voor enkele afhalers. Over het geheel genomen lag de gemiddelde wachttijd ergens rond de 8 minuten. En voor we het vergeten:

Namens het voltallige Huisman Vuurwerk Team wensen wij iedereen een gelukkig, prachtig, vet, mooi, knallend en spetterend 2015 toe!! We hebben genoten van de afgelopen verkoopperiode en kijken alweer uit naar volgend verkoopseizoen!! Tot die tijd blijven we jullie natuurlijk op de hoogte houden van onze vuurwerkbelevenissen, hier op het forum maar natuurlijk ook op onze Facebook-pagina http://www.facebook.com/HuismanVuurwerk

Japyro

Registered User
Via deze weg wil ik huisman service toch ook nog even bedanken. Super geregeld weer. Alles kloppend en snelle service. Tot volgend jaar.

Boogieman

Registered User
Super service inderdaad! Hoefde niet te sjouwen naar der p-plaats en alles was binnen, ondanks dat ik iets te vroeg was op de 31e.

Ook fijn om te horen dat het niet afgaan van de Pamela in behandeling wordt genomen, blijft wel een cake van 30,- ...

Zaliotuur

Registered User
Voor mij was het de derde keer dat ik bij Huisman ben geweest en ik ben ook dit jaar weer enthousiast!
Mijn reguliere bestelling klopt op 1 vergeten cake na helemaal, uiteraard was de missende cake er alsnog snel bij. Het gratis vuurwerk dat ik bij mijn reguliere bestelling buiten de freakactie om zou krijgen (neem ik aan) zat er helaas niet bij kwam ik thuis achter, misschien is dat weggevallen met het afdrukken van de verzamelbon?
De winkelwagens waren bijzonder handig weer.
Het vuurwerk zelf deed het ook prima over het algemeen, de boxen, de oude voorraad Zen, de Original lijn en de Royal producten vielen bijzonder in de smaak bij het publiek. De minste items waren de 2x kippenvel die ik had, nauwelijks fluit en heel langzaam. De Vulcan van vuurwerkvisie weigerde in het geheel helaas. De Modern Mayhem klapte bijna uit elkaar leek het, de laatste ongeveer 15 schoten kwamen niet omhoog en klapten heel snel achter elkaar op de grond. De cake zelf was nog intact en stond nog rechtop in de vuurwerkklem dus wat daar mis mee was weet ik niet. Hebben meer mensen dat gehad?
Ik heb met alles wat ik bij Huisman heb gehaald een leuke avond gehad en als het even kan volgend jaar weer :)

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Volgens mij zag ik jou. Ik wist t niet zeker. Je zat op een kruk met een wat oudere man naast je. Met brilletje op dacht ik. Als ik t zeker wist dat jij t was had ik je aangesproken. Zo zit ik helaas niet in elkaar om iemand zo aan te spreken. Dus als t zo is zal ik opslaan in mijn geheugen en je de volgende kwer aanspreken. :p

Kan best. Was met de persoon die het kruit in mijn bloed heeft laten stromen. Mijn vader dus.

Boogieman

Registered User
Vandaag mail gehad met de mededeling dat ik mijn geld terug kon krijgen of een tegoedbon. Keuze was makkelijk: tegoedbon! Gezien de super service zien ze mij eind dit jaar weer in Huissen verschijnen. :) of het een groot budget wordt weet ik niet, met de kleine op komst...

Erwin nogmaals bedank voor de vlotte afhandeling en ik heb voor november een reminder in de telefoon staan :p

Bovenaan