http://www.parool.nl/amsterdam/hoe-lang-mag-dat-geknal-met-vuurwerk-op-straat-nog~a4441310/

Koetje

Registered User
Gisteren pontificaal op de hele voorpagina van Het Parool. In de kantlijn nog net ruimte voor een klein berichtje over de genocide in Aleppo

Er wordt van hogerhand, en gesteund door de media, langzaam naar een totaalverbod toegewerkt. Of wij het nu leuk vinden of niet.

Ik ben uiteraard in mijn toetsenbord geklommen om een tegengeluid te laten horen maar denk niet dat mijn reactie wordt geplaatst.

Misselijk word ik van de suggestieve berichtgeving. Wat een kleinzielig klote landje zijn wij geworden.

schaafienr1

Registered User
Het stuk in de parool is natuurlijk weer heerlijke propaganda. Hoewel ook voorstanders aan het woord komen is het redelijk eenzijdig. Het meest belachelijk zijn de reacties van lezers. Hier is duidelijk maar een soort aan het woord, de tegenstanders. Dit is geen journalistiek meer. Kotsmisselijk wordt ik hiervan, elk jaar weer, en hoop dat ik er nog veeeeel jaren aan geërgerd mag zijn, want dat verbod komt er niet!

joszie

Zilveren Member
Het zal Amsterdam ook wel weer niet zijn. Komt er van als er zoveel mensen op een kleine kluit moeten wonen, Dan wordt je zuur.

Handhaven en beleid is prima. Maar iemand nog niet eens een paar uurtjes zijn plezier gunnen..... Bah!

Koetje

Registered User
Mijn ingezonden stuk uiteraard niet geplaatst door die klote krant. Misschien is het wel eens tijd om mijn abonnement op te zeggen.

Bovenaan