Houten

KoenL

Registered User
30 April Koninginnedag vuurwerk te Houten

Plaats: Houten
Provincie: Utrecht
Wanneer: 30 april 2008
Tijd: om nabij 22:00 uur
Wie: Azuma Fireworks
Wat:
  • Shells tot en met 3"
  • Flowerbeds and candles.

KoenL

Registered User
Voor degene die deze show willen gaan bezoeken; hieronder heb ik weer even een overzicht gemaakt van hoe de locatie eruit ziet.

vuurwerk_Houten.JPG

De rode lijnen = de locatie waar het vuurwerk geschoten wordt.
De groene lijn = de beste plek om te gaan staan (voor kijkers, filmers, fotografen)
De gele lijn = eventueel een alternatief mocht het bij de groene lijn te druk zijn.

Dit is jaarlijks een leuke show. Met name door de locatie, want die is echt top!

LET OP: Houdt er rekening mee dat hier veel volk op af komt! Er zijn lampionoptochten georganiseerd met als eindbestemming de Kooikersplas. Deze groepen komen tussen 21:30 en 21:45 aan bij de Kooikersplas!

LET OP: de rondweg bij de Kooikersplas is van 21:45 tot 22:30 gesloten!!!

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Hehe, veel reactie's! (kugh kugh:blink1)

De show was zeer leuk! Ik heb veel nieuwe dingen gezien voor deze show. Waterbommen en cylindershells had ik hier nog nooit gezien! De show zat leuk in elkaar en knalde zeker goed.

Mijn complimenten voor Azuma. De kleuren combinatie's waren écht goed! Echt heel goed gedaan.

Hieronder een paar foto's, de rest wordt morgen geupload!
P1030392.jpg

P1030310.jpg

P1030416.jpg

P1030423.jpg

P1030464.jpg

P1030468.jpg

P1030480.jpg

P1030481.jpg

Heren en dame van Azuma, bedankt!

Laatst bewerkt:

Detonator

Registered User
Vanaf vianen kon ik ook een beetje mee genieten van deze show. In Vianen hadden we ook een (professionele!) show, zeker mooi opgezet en goed samenvattend. Helaas was er heel erg weinig media aandacht aan besteed en zelfs geen eigen topic hier op het forum, dus kan helaas niet zelf erover praten in een eigen topic van Vianen, maar het was erg mooi en hard (heerlijke salutes) en zeer mooie grote en felle hoge oranje fan-shaped romijnse kaarsen...

Er waren erg weinig mensen terwijl het echt een topshow was, kort maar zeker goed...

danceboy

Registered User
Ik ben ook aanwezig geweest,was een leuke show!. Aardig wat saluts. Wat mij wel opviel is dat die waterbommen erg dichtbij het publiek lande,die laaste kwam volgens mij zelfs aan de overkant waar mensen stonden. Maar het was weer een leuke avond!

KoenL

Registered User
Vanaf vianen kon ik ook een beetje mee genieten van deze show. In Vianen hadden we ook een (professionele!) show, zeker mooi opgezet en goed samenvattend. Helaas was er heel erg weinig media aandacht aan besteed en zelfs geen eigen topic hier op het forum, dus kan helaas niet zelf erover praten in een eigen topic van Vianen, maar het was erg mooi en hard (heerlijke salutes) en zeer mooie grote en felle hoge oranje fan-shaped romijnse kaarsen...

Er waren erg weinig mensen terwijl het echt een topshow was, kort maar zeker goed...

Hier heb je helemaal gelijk in. Ik heb er net toch nog even een thread voor geopend. Hopelijk komen er nog wel reactie's op die show in Vianen.

Hier is de thread voor de show in Vianen.

De foto's van de show in Houten staan nu online in dit album!

P1030425.jpg

P1030429.jpg

P1030436.jpg

P1030455.jpg

Ik heb op Youtube een aantal filmpjes gevonden van deze show.
Youtube film (1)
Youtube film (2)

Veel plezier,
Koen

Laatst bewerkt:
Bovenaan