Hoorn

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Het was gisteravond weer een topper van een show in Hoorn, L&F heeft hier toch echt wel een een zeer goede show op muziek geschoten.
In het begin vond ik dat er wat te lange pauzes tussen zaten, maar daarna was het volop genieten, ik vond vooral het stuk met het nummer van Safri duo erg goed met de crossettes en die fluiters.

Ik heb weer erg genoten van de show, ik vind de show ieder jaar echt zeker de moeite waard om er heen te gaan, ik vind toch echt dat deze show tot de betere behoort die nederland rijk is.

Klik Hier voor de film.

Amstel

Registered User
Inderdaad een zeer vette show op muziek!
In het begin dacht ik ook hmm, wel veel pauzes maar daarna was het inderdaad goed genieten!

Topper!

Tony

Administrator
Medewerker
Niks op aan te merken. Tuurlijk zijn er altijd verbeter punten maar ik zie hele leuke getimede stukken en hele leuke cq goede bommen!

Toppie gedaan! :bigsmile:

mickeyzegtboem

Registered User
zo dan, hajo heeft voor mij eindelijk zijn revanche genomen!
ben er niet live bij geweest maar het filmmateriaal (thanks F16) spreekt voor zich.
erg goede timing en een goede afwisseling, alle verbeterpunten die ik heb gezien bij z'n vuurwerk in emmerich (oa te veel dezelfde effecten) zijn aangepakt.

ook hier zijn best nog wel wat verbeterpuntjes te zien, maar dat is denk ik ook een kwestie van smaak en doet niets af aan de show

al met al een show die doordringt in m'n top 5 van nederlandse shows van 2008

Flower Thunder

Registered User
GEWELDIG!!!
Lekker tempo, mooie effecten, zeer synchroon met de muziek.......kende ik die muziek ( of grote delen ervan ) niet van Emmerich ???

Hayo: goed herstel tov voorgaande jaren en zeer goed gedaan !! Complimenten!!
Deze show heeft mij vanaf het begin tot het einde zeer geboeid.

En nou niet altijd blijven zeuren over verbeterpunten.......wees nou ook eens tevreden met wat je voorgeschoteld krijgt !! Wees blij met een show van dit kaliber en niveau.

Desalniettemin.......boek deze show maar voor Nijmegen 2009 !!!

Chapeau !!!

Laatst bewerkt:

bob22

Registered User
zo dan, hajo heeft voor mij eindelijk zijn revanche genomen!
ben er niet live bij geweest maar het filmmateriaal (thanks F16) spreekt voor zich.
erg goede timing en een goede afwisseling, alle verbeterpunten die ik heb gezien bij z'n vuurwerk in emmerich (oa te veel dezelfde effecten) zijn aangepakt.

ook hier zijn best nog wel wat verbeterpuntjes te zien, maar dat is denk ik ook een kwestie van smaak en doet niets af aan de show

al met al een show die doordringt in m'n top 5 van nederlandse shows van 2008
Uit nieuwschierigheid, wat is jou top 5?

Tony

Administrator
Medewerker
GEWELDIG!!!
Lekker tempo, mooie effecten, zeer synchroon met de muziek.......kende ik die muziek ( of grote delen ervan ) niet van Emmerich ???

Hayo: goede revanche en zeer goed gedaan !! Complimenten!!
Deze show heeft mij vanaf het begin tot het einde zeer geboeid.

En niet zeuren over verbeterpunten.......wees nou ook eens tevreden met wat je *** voorgeschoteld krijgt !!

Desalniettemin.......boek deze show maar voor Nijmegen 2009 !!!

Chapeau !!!

Jij moet nu gewoon eens gaan kappen met dat gezeik. Ik zeg wat ik er van vind en hoe ik er over denk. Net zoals jij dat doet.

Ps. aan al die mensen die het over revanche hebben. Revanche is iets waar je hier helemaal niet over kan spreken vind ik. Je moet de mensen altijd geven waar ze voor betalen. Heel simpel! En tuurlijk kan het weleens fout gaan en daar word dan wat over gezegd. Niks mis mee lijkt mij. Want als het goed is word het ook gezegd!

Z@P

Registered User
Hele nette show!!! vorig jaar emmerich vond ik niks maar dit is echt een zeer nette show zeg.

lgoede timing, en zeer mooi bommen zitten er tussen die paarse horsetail/waterfall shells, mooie bow ties, lampion shells!!, popping flowers, mooie tails en mines, falling leaves. ( de meer aparte effecten die mis je echt in scheveningen!)

goede finale met zelfs ook studatas?

Ik heb nog geen betere show NL show gezien dit jaar.

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik moet zeggen dat Hayo een hoop shows verziekt heeft en dat heb ik ook vaak laten weten!
Maar nu moet ik ook zeggen, dat Hayo hier een Goeie show heeft weg gezet!!!
Laten we hopen dat Hayo hier verder op borduurt!
Ik zal dan zeker meerdere shows van hem gaan bezoeken

Flower Thunder

Registered User
Jij moet nu gewoon eens gaan kappen met dat gezeik. Ik zeg wat ik er van vind en hoe ik er over denk. Net zoals jij dat doet.

Ps. aan al die mensen die het over revanche hebben. Revanche is iets waar je hier helemaal niet over kan spreken vind ik. Je moet de mensen altijd geven waar ze voor betalen. Heel simpel! En tuurlijk kan het weleens fout gaan en daar word dan wat over gezegd. Niks mis mee lijkt mij. Want als het goed is word het ook gezegd!

Een fout kan overal insluipen, bij iedereen, alleen jij ziet overal fouten en verbeterpunten in, en daardoor krijg je die ellendige langdurige discussies over niets.
MAAR BLIJF ZELF NOU OOK EENS ON-TOPIC, en beoordeel een show nou een een keer en niet de mensen eromheen, of diegene die ook eens iets wil zeggen. Je lijkt wel een leraar: ik praat en de rest houdt zijn mond dicht !!En een wederwoord kan je niet verdragen: je moet en zal aan het kortste eind trekken en je gelijk halen.

Ik beoordeel een show ( nu eens prive en niet vanuit werk gezien oid ), en jij ziet OVERAL verbeterpunten in, bij wie dan ook: DOE HET EENS VOOR DAN !!! Ga eens werken in de VW-branche, ga bedrijven helpen met het opzetten van shows oid.( wie weet wel heel veel werk in te doen, aangezien we in Ned. toch alleen maar baggershows zien )
Bel Frits en doe ook een cursus, en laat zien wat je kan ( of denkt te kunnen ), is nog leuk ook!!!

REVANCHEREN = JE ZELF OF EEN ANDER OVERTREFFEN, OF HERSTELLEN !!

HEEFT MENEER HAYO HET 2 JAAR GELEDEN NIET VERPRUTS IN HOORN???ZODAT HIJ DEZE KLUS HEEFT VERLOREN ( aan ik meen Xena ) ???
HIJ HEEFT ZICH NU DUS GOED GEREVANCHEERD T.O.V VOORGAANDE JAREN !!!

Ach laat ook maar........winnen kun je toch niet van jullie.....

En ja, haal het bericht maar weer weg, zoals je wel vaker doet, en dan komt er zeker ook een ban......

Tony

Administrator
Medewerker
Je bent gewoon vervelend bezig. Ik reageerde op niks anders dan de show. Ik geef daar me mening over en ja ik zie daar verbeterpunten in zoals de mines die op dezelfde manier geschoten worden terwijl de muziek een hoogtepunt bereikt. Er komen geen bommen of andere producten bij. Je verwacht als je de muziek hoort dat er iets staat te gebeuren maar helaas.

Dat zie ik als een verbeterpunt. En dat is dan ook gewoon mijn mening. Jij ben de gene die mij weer aanvalt zoals je altijd doet. Dit zet je namelijk in je post. Dus wie blijft er niet on topic en komt weer met een aanval.

En niet zeuren over verbeterpunten.......wees nou ook eens tevreden met wat je *** voorgeschoteld krijgt !!

Jij zou eens moeten weten hoeveel ideeën van ons gebruikt worden in shows die je ziet. En dat gebeurt dan niet onverdienstelijke. Helaas zullen de mensen dit niet toegeven zodat jij ook weet wat er gebeurt op de velden.

Ga eens werken in de VW-branche, ga bedrijven helpen met het opzetten van shows oid.( wie weet wel heel veel werk in te doen, aangezien we in Ned. toch alleen maar baggershows zien )
Bel Frits en doe ook een cursus, en laat zien wat je kan ( of denkt te kunnen ), is nog leuk ook!!!

Pas op met wat je wenst! Zonder arrogant te zijn kan ik zeggen dat ik meer mogelijkheden heb dan dat jij voor mogelijk houd!

Tony

Administrator
Medewerker
Ps. een discussie heeft niks met winnen te maken. Ik heb een mening en als jij jou mening goed onderbouwd wil ik daar best in mee gaan want ik leer ook nog steeds elke dag. Punt is alleen dat eigenlijk niemand zijn mening onderbouwt. Het blijft altijd bij hetzelfde gezeik en geouwehoer!

Eerlijkheid duurt het langst!:idea:

dieter

Registered User
Wat en gezeik tegen Toon over ga eens bij een VW bedrijf werken. Ga eens bij Frits op cursus. Man je weet niet waar je het over hebt...........
Toon heeft al zo vaak met ons meegelopen en geholpen die weet echt van wanten en niet alleen bij ons maar ook bij andere bedrijven...En inderdaad daag hem niet uit. Zo'n cursus is een eitje voor hem hij kan meniggeen meer vertellen over wetgeving en dergelijke. Toon hij is niet verveled bezig maar gewoon een zijkerd met het gedrag van een klein kind..........

Laatst bewerkt:
R

Ronny Vos

Guest
Laten we het lekker gezellig houden,naar vuurwerken gaan kijken ,met een technisch oog of met een doeloos oog,iedereen wie kijkt en hier leest of schrijft heeft een mening,is net als met voetbal ,als NL voetbalt hebben 16 miljoen trainers die het allemaal beter weten ,en dat mag ook we leven in een vrij land.

uch

Groeten
Ronny Vos

Tony

Administrator
Medewerker
Uch !!?? Hahaha Ouwe adelaar heeft gesproken.

On Topic gaan we dan maar!
Laser en Fireworks in Hoorn!

Rufes

Registered User
Tony zei:
zie daar verbeterpunten in zoals de mines die op dezelfde manier geschoten worden terwijl de muziek een hoogtepunt bereikt. Er komen geen bommen of andere producten bij. Je verwacht als je de muziek hoort dat er iets staat te gebeuren maar helaas.

Dit gevoel had ik ook. De muziek werd wat spannender, dus dacht nou daar komt het! Maar helaas.

Maar verder was het een topshow!

Bovenaan