Hoorn

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Kermis vuurwerk Hoorn 17 aug 2007
De kermis is er van 11-08-2007 t/m 20-08-2007

Lokatie: Centrum.
Attracties: Reuzenrad - Vallentgoed, Go-Kart-Bahn - Fackler, Magic Mouse - Buwalda, Mega Booster - de Voer, Flight Simulator - Troost, Break Dance - Hoefnagels, Jetforce - van der Honing, Familie achtbaan - Ordelman, Autoscooter - M.C. Swinkels, Polyp Power Wave - v/d Veen, Vliegende tapijt - Ruppert KG, Haunted Mansion - Hinzen, Katapult - Ropers, Action House - Denies, Atlantis - Arjaans, No Limit XXL - Harms, Fun Factory - Kroon, Magic Circus - Denies

Op dinsdag en donderdag gelden er maximum ritprijzen: grootvermaak maximaal € 2,50 en kinderzaken maximaal € 1,50.

Op woensdag is het familiedag: dan geldt voor grootvermaak maximaal € 1,50 en voor kinderzaken maximaal € 1,00. Eventuele uitzonderingen hierop zijn mogelijk voor bepaalde attracties.
Vrijdagavond groot vuurwerk.

-<VwK>-

Registered User
Ik zal er, net als voorgaande jaren, ook weer bij zijn.
Altijd een hele mooi show in Hoorn, en ik zal ook zeker gaan filmen...

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ik ben dit jaar ook weer aanwezig in Hoorn, en het is zeker de moeite waard.

Alleen de datum is niet 18, maar 17 augustus.:blink1:

bob22

Registered User
Het was weer een prachtige show vanavond, mooie series gezien. Waterbommen waren helaas minder goed te zien, stond er zon 3km vanaf.
Wel jammer dat het allemaal wat te vroeg begon, daardoor niet van dichtbij kunnen zien. Vond dit persoonlijk stuk beter dan Scheveningen (vorige week vrijdag). Ik stem voor lokaal festival, met Hoorn en Apeldoorn :p

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
ben hier ook nog langs geweest, helaas door een tom-tom met kuren niet op de juiste locatie kunnen komen, dus gekeken vanaf een 600 meter van het water, aangezien de eerste shells al gingen toen we nog in de auto zaten.

nog geprobeerd wat te filmen maar dat ging na een minuut of 5 ook al over door een heerlijke regenbui die ook nog even naar beneden kwam zetten.

wat ik kon volgen (kon alleen hoog vuurwerk zien) was het in ieder geval een showtje met zeer goede kwaliteit shells, en met diverse effecten die ik hier in shows maar weinig tegenkom. prima tempo en een lekkere gouden finale met een flinke zooi salutes. ondanks dat ik dus een bagger locatie had om te staan, heeft het vuurwerk m'n avond wel weer goed gemaakt.

volgend jaar in ieder geval voor herhaling vatbaar! (dan hopelijk wel op een goede plek:embarrest: )

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Ben net terug uit Hoorn, Ondanks dat ik een klein stukie van de show heb moeten missen, heb ik zeker genoten, lekker tempo, en heerlijke watershells.

Morgen het filmpje

Beekje

Registered User
Deze show wordt altijd zo onderschat! Is al jaren een sublieme show, maar na 2 slechte jaren te hebben gehad twee jaar geleden meen ik wordt de show niet meer als goed ervaren.

Bij deze vindt ik het dan toch weer een aanrader na de beelden te hebben gezien!

bob22

Registered User
Deze show wordt altijd zo onderschat! Is al jaren een sublieme show, maar na 2 slechte jaren te hebben gehad twee jaar geleden meen ik wordt de show niet meer als goed ervaren.

Bij deze vindt ik het dan toch weer een aanrader na de beelden te hebben gezien!

Dat moet langer geleden zijn. Ik ben hier de afgelopen drie edities geweest, waren allemaal erg goed. 2003 2004 geen idee... jaren daarvoor waarschijnlijk minder ivm Enschede Volendam WTC... Veel jongens/meiden uit Volendam studeerde in Hoorn.

Weet iemand door wie deze show is geschoten en welk kaliber?

Laatst bewerkt:

P.H.Thunder

Registered User
Heey, hallo

Ook ik ben in hoorn geweest.
Vond het ook een mooi show.
veel effecten zijn er gebruikt.
zat lekker tempo in.

hier wat fotos.
dsc00740xx5.png

dsc00726bf8.png

dsc00790xz7.png