Hoogland

Moontan

Moderator
Medewerker
Datum: 4 juni 2013
Plaats: Hoogland
Provincie: Utrecht
Wie: Niet bekend
Wat: Niet bekend
Waar: Kraailandhof te Hoogland (Amersfoort)
Tijd: 20.00 uur .

Steef-Kaboom

Registered User
Opening nieuwe winkelcentrum, winkel waar ik werk. Oa Jeroen van de boom, leonie meijer, hans klok en gaston starreveld.

Michel_G

Zilveren Member
Hmmm, gezien het tijdstip (is dan nog helemaal licht) en de genoemde artiesten, zal het dan wel eens PSE/theatervuurwerk kunnen zijn, ter ondersteuning van het geheel. (o.a. act van Hans Klok misschien?)

mickeyzegtboem

Registered User
Sterker nog, het moet wel PSE zijn, want je kan daar echt met geen mogelijkheid 40 meter halen aan vrije ruimte voor consumentenspul.

Steef-Kaboom

Registered User
Sterker nog, het moet wel PSE zijn, want je kan daar echt met geen mogelijkheid 40 meter halen aan vrije ruimte voor consumentenspul.

De nieuwe daktuin is groots en er wonen nog geen mensen. Dus dat is mogelijk denk ik.. Google maps moet je niet kijken hoor alles is compleet veranderd :p Al denk ik dat het ondersteuning van Hans klok act word.

mickeyzegtboem

Registered User
I know steef, ik doe er altijd mijn boodschappen, dus ik weet dat het een groot gebouw is.
maar ik neem aan dat ze geen vuurwerk gaan blazen op het dak terwijl alle festiviteiten beneden zijn.

Steef-Kaboom

Registered User
I know steef, ik doe er altijd mijn boodschappen, dus ik weet dat het een groot gebouw is.
maar ik neem aan dat ze geen vuurwerk gaan blazen op het dak terwijl alle festiviteiten beneden zijn.

Ook zaterdags? Ik sta er altijd op de groente afdeling :) Moet je maar eens langskomen haha. Ja het is daarom denk ik PSE.

Steef-Kaboom

Registered User

De gillende pijltjes aan de lijn waren erg leuk!!! Vlogen over het publiek heen

Filmpje is van Jürgen Erik Bommezijn

Bovenaan