Hoogland

pyroteam

Registered User
Ben vorig jaar ook wezen kijken dacht ok zal dit jaar wel beter zijn aangezien het commentaar van afgelopen jaar door de members die geweest zijn.
Maar wat treft mijn verbazing nog slechter als afgelopen jaar

R

Ronny Vos

Guest
Wat mijn zeer verbaasd,is dat collega's elkaar op een vuurwerkforum elkaar de grond in proberen te trappen.

Dit lijkt mij niet het doel van het forum,peter

Groeten Ronny Vos

Tony

Administrator
Medewerker
Wat mijn zeer verbaasd,is dat collega's elkaar op een vuurwerkforum elkaar de grond in proberen te trappen.

Dit lijkt mij niet het doel van het forum,peter

Groeten Ronny Vos

Dit begrijp ik ook niet helemaal. Er word gezeurd dat er altijd gezeik is onder elkaar maar dat vind ik als ik dit leest niet zo gek. Laat het klagen maar aan ons over en zorg dat je als schieter je show laat spreken! Meer zou niet nodig hoeven zijn.

Moontan

Moderator
Medewerker
Waarom hebben schietbedrijven niet wat meer respect voor elkaar?
Ik vind het niet fair om een show van een concurrent onderuit te halen als je die show niet eens gezien hebt.

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik haal uit z'n bericht dat hij er wel geweest is.

Ik heb even het bericht van Enschede gecopieerd en de naam veranderd in Ronny

Dit soort uitspraken slaan echt totaal nergens op!!!
Het is al haat en nijd onder de bedrijven!!!
Dit zal niet echt een betere band creeren tussen de bedrijven, dit is olie op het vuur gooien!!
Jammer dat de site hier weer voor gebruikt word!!! wees een vent en bel Ronny persoonlijk op!
Laat het Commentaar maar aan derde over!

Laatst bewerkt:

pyroteam

Registered User
Ben aanwezig geweest als toe schouwer en als ik dan mensen hoor zeggen wat een slecht vuurwerk waar ik dan bij sta kan ik die mening met hen delen. ronny het is totaal niet de bedoeling om mensen onderuit te trappen zoals jij formuleert.

Laatst bewerkt:

Tijger

Registered User
Ben vorig jaar ook wezen kijken dacht ok zal dit jaar wel beter zijn aangezien het commentaar van afgelopen jaar door de members die geweest zijn.
Maar wat treft mijn verbazing nog slechter als afgelopen jaar

Vind je het raar als je dit zegt dat je daarzelf op aan gesproken wordt??
De beste stuurlui staan aan wal toch?? Flauw hoor geef het publiek maar de "schuld"...

Tony

Administrator
Medewerker
Normaal zou ik de discussie door laten gaan, maar omdat we het wat gezelliger proberen te maken past dit er niet helemaal in ons oud en nieuw gevoel. Aan onze reactie kan je zien wat wij er van vinden en voor het uit de hand loopt wil ik graag vragen of we weer on topic kunnen gaan! Het is ook niet off topic maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel :smile:

Bovenaan