Hoogland

boaz

Registered User
3 November kermis vuurwerk te Hoogland

Volgens de krant...."Spectaculair Vuurwerk"
In Hoogland word jaarlijks een Kermis gehouden,dit jaar is deze van Woensdag 31 Oktober t/m Zondag 4 November

Vuurwerkshow-info:
Soort Vuurwerk:Vermoedelijk prof(net als vorig jaar)
Datum:Zaterdag 3 November
Aanvang: 21.00uur
Waar:Op het evenemententerrein aan de Hamseweg in Hoogland nabij Amersfoort.

Ik weet alleen niet welke leverancier hier gaat schieten:unsure:
Vorig jaar werd deze (overigens prima) show geleverd door:JVE(Jaco-Vuurwerk)

Michel_G

Zilveren Member
Soort Vuurwerk:Vermoedelijk prof(net als vorig jaar)

Was vorig jaar geen prof vuurwerk. Was in eerste instantie wel sprake van, maar is toen in overleg met de provincie, een consumenten showtje geworden. Ik betwijfel ook of het dit jaar wel prof wordt, als ik de schietlocatie en mogelijkheden daar in mijn achterhoofd hou, maar dit is echter maar een vermoeden.

Ondanks dat het geen prof, maar consu was, vond ik het toch een aardig showtje, en heb mij best vermaakt.

Topic van vorig jaar valt hier te vinden.

Edit:

Heb JVE eergister gemaild, en hun zullen de show niet schieten.

Dan blijft de vraag staan wie de show dan wel gaat schieten!

Laatst bewerkt:

Michel_G

Zilveren Member
Maar even een nieuwe post, aangezien dit wel zinvol nieuws is volgensmij.

Showtje zal geschoten worden door Katan. Collecties die geschoten worden zijn Lidu, star en Black label.

Jord...

Registered User
Vanavond aanwezig, kom er toch dicht in de buurt vanavond dus kan er gelijk langs gaan..

Wie komt er nog meer?

pyroteam

Registered User
ben net terug vond het een matige show veel dragon eggs veel in vt shape geschoten finale vond ik zeer matig had daar meer van verwacht

Michel_G

Zilveren Member
Terug van de show!

Heb leuke cakes weer voorbij zien komen van lidu/star. En zeker een punt waar je van uit kan gaan wat goed zit bij die merken, is de burstknal, die gewoon echt heerlijk is. Eén van de hoogtepunten in de show qua cakes, was wat mij betreft de power palm va Lidu, die qua boeketgrootte, duidelijk boven de andere cakes uitstak. De blauwe sterren kwam erg ver en zeker in combinatie met de palm pistel, is dit gewoon een erg mooi effect.

Maar voordat het op een productbespreking uitdraait, terug naar de show.

Show werd over het algemeen netjes gevuld, niet echt gaten en niet echt TE rustige periodes (alhoewel sommige stukjes wat "tam" waren) Werden een aantal effecten (zeker in het begin) leuk gecombineerd! Echter, wat Pyroteam hierboven al melde, er kwamen redelijk wat potjes voorbij die crackling of dragon eggs hadden. Een ander nadeeltje was dat een redelijk gedeelte van de cakes, nog één of meerdere keren terugkwamen, heb dus veel dezelfde cakes voorbij zien komen.

Echter wat ik nog het meest miste, was een finale. Die was er eigenlijk niet. Op denk ik 75% van de show, was er een "versnelling" (althans, werden er wat meer cakes ontstoken), maar daarna werd het weer wat rustiger. Ik was in afwachting van de finale, maar opeens werd er met de pyrotorches gezwaaid, en was de show over. (En dat terwijl er in de kermisshowtjes van Katan, die ik gezien heb, over het algemeen wel een goede finale zit).

Was zeker geen slechte show, maar was ook niet echt een goede te noemen.

Ik weet (uit ervaring) dat Katan wel beter kan. Dus laten we hopen dat ze volgend jaar een herkansing krijgen, en dan ga ik er van uit, dat het een beter showtje zal zijn, want dat vertrouwen heb ik wel in ze.

Jord...

Registered User
Vond het zelf een beetje saaie show ook niet echt super veel van gezien maar het begin was wel mooi, met die draai dingen zeg maar!

Kermis was wel weer lachen..

Iemand trouwens toevallig gefilmt?

P

poziloc

Guest
@ Jord...dat zijn de Crosette kings van lidu...ja ik weet het, het klinkt krom.
Het is inderdaad een topper

Bovenaan