bloodveins
Registered User
Helemaal eens met MR Mascleta, in Goude valt dat schorem keer op keer in herhaling en dat worden maar ''incidenten'' genoemd. Toppunt vind ik de ''Vlinderreis'' van een paar jaar geleden.
Nou ik voel me in het geheel niet aangesproken als het gaat over rechts en ik zie mezelf helemaal niet als een rechtse aanhanger, maar wat ik probeer te schetsen / zeggen is dat we niet kunnen ontkennen dat de linkse politiek, zie PVDA bijv; de tolerantie zover heeft laten doorschieten dat we nu deze excessen zien. Om een ander voorbeeld te noemen was het niet die incompentente mevr Guusje ter Horst die de ondermijning van het politieapparaat heeft aangekondigd door landelijk bekend te maken, dus ook bij die relschoppers, dat de politie wel tegen een stootje moet kunnen. We hebben gezien met z'n allen waartoe dat heeft geleid. Dank je wel LINKSE politiek. Als jij mij als rechts wil zien vind ik dat prima, maar nogmaals dat is hoe jij tegen de situatie of mij aankijkt en ik kan het me ook niet aantreklken omdat jij mij niet kent.
Ja nu kan het nog wel rustig zijn in verschillende dorpen maar denk je echt dat dat niet zal veranderen ??
als je het probleem niet aanpakt zal het zich alleen maar uitbreiden en dan niet alleen in de steden...
Zoiets veranderd hier niet zo snel.
Nogmaals ons kent ons dat is iets wat ze in een stad nooit zullen kennen!!
Hier weeet ik wat bij wijze van wat de buurman op z,n brood smeert omdat ik regelmatig een praatje met hem maak.
Zul je in de grote stad niet snel zien gebeuren.Daar leeft iedereen een beetje langs elkaar en bemoeid ierderen zich met z,n eigen zaken.
Zoals vaak blijkt als er eens iets gebeurt dan doet iedereen of z,n neus bloed!
Niemand bemoeit zich ermee en heeft niks gezien.
Das in een dorp toch een beetje anders.
Zoals al aangegeven hier gebeuren ook dingen maar die worden dmv praten ( wat hier nog wel kan zonder een klap op je kanes te krijgen) opgelost.
Het is bijna niet voor te stellen en moeilijk uit te leggen als je er niet zelf woont.
Ik heb jaren lang in Den Haag gewoont en nu woon ik in een dorp in het Westland maar sorry toch zie ik amper verschil.. mischien moet ik dan toch maar meer naar het noorden toe..
Ben nu toch wel erg benieuwd in welk dorp je dan woont als je geen verschil ziet met Den Haag ik woon zelf in schipluiden (westland) en dat zijn 2 totaal verschillende werelden. Den Haag is een grote ***zooi zou er van me leven niet willen wonen.
Gezien je Tatoo steun je wel de plaatselijke trots in de Haag??
Maar verder heb je er geen band mee vreemd?