Hoogbejaarde (84) mishandeld om vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

joszie

Zilveren Member
Sneue figuren. Blijf van een ander af. Plus beheers je nog een dikke week, dan mag je ongestoord enkele uren knallen.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Die oudjes kunnen je het bloed onder de nagels vandaan halen!

Wat ben je toch een raar jong af en toe...oudjes halen het bloed onder je nagels vandaan....en dan maar mishandelen terwijl zo'n oudje zich totaal niet kan verweren.

Kom op man doe nou eens normaal, het zal vast wel weer sarcastisch bedoelt zijn maar dan nog totaal ongepast!

kingmokum

Banned
Je hebt gelijk vonk,

Het is volledig misplaatst in dit geval.

Uiteraard keur ik het gedrag niet goed!

m'n excuses.

King

Laatst bewerkt:

Mr_Mascleta

Registered User
Heel simpel, even een ploegje verzamelen, bivakmutsen op een gaan met die banaan. Als de politie niks doet.....................Nee ik roep niet op om geweld toe te passen, maar het moet maar een keer over zijn met dat godverdomse tuig. Het is elke keer als je die gasten aanspreekt op hun gedrag is het anno 2010 dat je wordt mishandeld.
In Hoorn is een 34 jarige Medemblikker het ziekenhuis ingestoken omdat hij langs de coffeshop liep en werd bekogeld met ijsballen in zijn gezicht. Hij maakte een opmerking waarna er 5 man op hem zijn gaan inhakken. Vader en moeder die er ook bij waren werden eveneens mishandeld. Het meest treurige hierbij was dat alle omsatnders erbij keken en niks deden. Zlefs niet een getuige heeft zich gemeld, en dat is helaas de tendens in onze maatschappij, onverschillig zijn tav de medemens.
En het is ook bij mij in het dorp een tendens als je een groep aanspreekt, dat ze s avonds je ruiten inkegelen. En wat doet de politie........................................helemaal niks!!!!!!!!! Wat krijg je .................dat men steeds meer het heft in eigen hand neemt, wat ook al gebeurt o.a hier.

kingmokum

Banned
Nee, geen reaguurder of geenstyl type polleke.

Ik moest aan de boze buurvrouw van verderop denken bij het typen van mijn reactie... Mensie haalt mij ieder jaar t bloed onder de nagels vandaan.

Tony

Administrator
Medewerker
Nee, geen reaguurder of geenstyl type polleke.

Ik moest aan de boze buurvrouw van verderop denken bij het typen van mijn reactie... Mensie haalt mij ieder jaar t bloed onder de nagels vandaan.

Dat doe jij HEEL het jaar bij ons.
Hebben we je al een paar tikken verkocht ?

Tony

Administrator
Medewerker
Dit is gewoon iets wat we al langer weten.
Het gaat totaal de verkeerde kant op. Gisteren moest ik er zelf hier 4 aanspreken van een jaar of 17 a 18.
Zitten heel de dag in een verdomd wrak van een auto wat naast me huis staat. Loop je voorbij met je hond en word er een paar keer geroepen. Ik denk, laat maar gaan.

Na een rondje met de hond kwam ik terug en liep weer langs de auto (me deur is echt 5 meter verder). En ineens hoor ik, HEY KJOOD!. Er liep verders niemand op straat. Ik was het gewoon even zat. Ben naar de auto gelopen en heb gevraagd wie er zo een groten smoel had. Ze waren ineen stil. Toen heb ik ze met hun eigen woorden maar even verteld dat dit de laatste keer was en zo niet, dan zou ik hun ***** KOP verbouwen. Normaal ben ik behoorlijk rustig maar ik heb een hekel aan die jongeren die maar denken alles te kunnen zeggen en doen.

Ik ben ook jong geweest maar dit soort dingen haalde ik niet in me hoofd. Binnen 5 minuten waren ze dan ook vertrokken en de auto is eindelijk na 6 maanden weg gesleept. De hele buurt had al een keer gebeld en ik geloof dat ze nu bij de gemeente wakker werden.

Moraal van het verhaal. Het gaat de verkeerde kant op,. Als wij, de rest van de burgers niets doen dan loopt het echt verkeerd af. Ook wij worden ouder en dan zitten we niet te wachten op dit soort tuig die je even komt afrossen terwijl je niet echt mobiel meer bent. En het zijn niet altijd de alachtonen. Dit waren nette Barendrechters, althans dat dacht ik.

Mr_Mascleta

Registered User
Het gaat zekers de verkkerde kant op Toon. Laatst stond er een artikel over een groep van 5 jongeren die op Koninginnedag 2009 zonder enkele reden 5 mensen het ziekenhuis hebben ingeslagen. Een van de slachtoofers is zijn zichtsveld kwijt, de andere had gehoorbeschadiging en de andere had jukbeen fractuur. het was allemaal in de Burger King gebeurd. En wat ik niet kan bevatten dat er voor ditr soort gasten een advocaat opstaat!!!!!!!!!!
Het is echt dat die gasten denken dat ze alles kunnen maken. Ik stond laatst bij de visboewr in Hoorn en ook 3 van die akelige opgefokte lui. Je zag aan die ogen dat ze erhgens op uit waren, en ja zeg dan maar eens wat, je verliest het toch tegen drie jongens en ook dat ze vanuit hun angst wapens bij zich hebben en het merendeel stijf staat van de wiet of andere drugs en ze niet weten wat ze doen.
Nederland verkkert in een staat waarvan ik denk dat ie steeds onveiliger wordt en dat merk je aan alles en ook aan de mensen op straat die allemaal het zelfde geluid laten horen. Dank je LINKS Nederland en dan in het bijzonder de de oud burgemeester van Amstrerdam; Cohen, de burrie van Culemborg, en die van Gouda en vele vele andere plaatsen in ( is het nog wel ? ) Nederland!!!
Doorgeschoten tolerantie heeft geleid tot blindheid bij onze linkse overheid.

Red Eagle

Registered User
Als julllie nou eens allemaal uit de STAD gaan en lekker op het platteland gaan wonen??

heb je A: veel minder last van hangjongeren
B: de overlast is hier zoiezo veel minder want ons kent hier nog ons en weet gelijk dat de jongens van bv de familie klaasen weer wat heeft uitgevreten.Zo wordt op deze manier onderling vaak alle wel recht gezet of gepraat!

Heb zelf jaren in Amersfoort gewoond (toen alles nog normaal was)
Daarna verhuisd naar het bijna hoge Noorden en echt oo khier gebeurt weleens wat maar de mentaliteit en de ogefoktheid is veel minder.
Hier kun je echt je voordeur nog open laten staan en rustig 2 weken met vakantie gaan zonder dat er wat gebeurd want de hele buurt weet het gelijk als er bij jou wat mist!

Geloof me maar de Grote stad is echt niet alles.
Voor Rust,Ruimte,en Sociaal gedrag moet je echt in het dorp zijn!

quexx

Registered User
Ja nu kan het nog wel rustig zijn in verschillende dorpen maar denk je echt dat dat niet zal veranderen ??

als je het probleem niet aanpakt zal het zich alleen maar uitbreiden en dan niet alleen in de steden...

bloodveins

Registered User
Heel simpel, even een ploegje verzamelen, bivakmutsen op een gaan met die banaan. Als de politie niks doet.....................Nee ik roep niet op om geweld toe te passen, maar het moet maar een keer over zijn met dat godverdomse tuig. Het is elke keer als je die gasten aanspreekt op hun gedrag is het anno 2010 dat je wordt mishandeld.
In Hoorn is een 34 jarige Medemblikker het ziekenhuis ingestoken omdat hij langs de coffeshop liep en werd bekogeld met ijsballen in zijn gezicht. Hij maakte een opmerking waarna er 5 man op hem zijn gaan inhakken. Vader en moeder die er ook bij waren werden eveneens mishandeld. Het meest treurige hierbij was dat alle omsatnders erbij keken en niks deden. Zlefs niet een getuige heeft zich gemeld, en dat is helaas de tendens in onze maatschappij, onverschillig zijn tav de medemens.
En het is ook bij mij in het dorp een tendens als je een groep aanspreekt, dat ze s avonds je ruiten inkegelen. En wat doet de politie........................................helemaal niks!!!!!!!!! Wat krijg je .................dat men steeds meer het heft in eigen hand neemt, wat ook al gebeurt o.a hier.

Ik heb hier dus een handje van om me ermee te bemoeien/helpen als ik zo iets zie gebeuren. Het is nu al echter 2 keer gebeurd dat ik een boete kreeg van 250 euro voor openbare geweldpleging toen ik iemand hielp die door 2/3 van die ***marokaantjes werd aangevallen.

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
Het gaat zekers de verkkerde kant op Toon. Laatst stond er een artikel over een groep van 5 jongeren die op Koninginnedag 2009 zonder enkele reden 5 mensen het ziekenhuis hebben ingeslagen. Een van de slachtoofers is zijn zichtsveld kwijt, de andere had gehoorbeschadiging en de andere had jukbeen fractuur. het was allemaal in de Burger King gebeurd. En wat ik niet kan bevatten dat er voor ditr soort gasten een advocaat opstaat!!!!!!!!!!
Het is echt dat die gasten denken dat ze alles kunnen maken. Ik stond laatst bij de visboewr in Hoorn en ook 3 van die akelige opgefokte lui. Je zag aan die ogen dat ze erhgens op uit waren, en ja zeg dan maar eens wat, je verliest het toch tegen drie jongens en ook dat ze vanuit hun angst wapens bij zich hebben en het merendeel stijf staat van de wiet of andere drugs en ze niet weten wat ze doen.
Nederland verkkert in een staat waarvan ik denk dat ie steeds onveiliger wordt en dat merk je aan alles en ook aan de mensen op straat die allemaal het zelfde geluid laten horen. Dank je LINKS Nederland en dan in het bijzonder de de oud burgemeester van Amstrerdam; Cohen, de burrie van Culemborg, en die van Gouda en vele vele andere plaatsen in ( is het nog wel ? ) Nederland!!!
Doorgeschoten tolerantie heeft geleid tot blindheid bij onze linkse overheid.

Zonder het uitgebreid over politiek te gaan hebben: Toch grappig dat de afgelopen jaren CDA de grootste was met enigzins centraal c.q. naar rechts neigende partijen.

Het gelul over links is dus complete onzin. Maar ja, als rechts persoon is het moeilijk om de nuance te zoeken, nietwaar?

Mr_Mascleta

Registered User
Nou ik voel me in het geheel niet aangesproken als het gaat over rechts en ik zie mezelf helemaal niet als een rechtse aanhanger, maar wat ik probeer te schetsen / zeggen is dat we niet kunnen ontkennen dat de linkse politiek, zie PVDA bijv; de tolerantie zover heeft laten doorschieten dat we nu deze excessen zien. Om een ander voorbeeld te noemen was het niet die incompentente mevr Guusje ter Horst die de ondermijning van het politieapparaat heeft aangekondigd door landelijk bekend te maken, dus ook bij die relschoppers, dat de politie wel tegen een stootje moet kunnen. We hebben gezien met z'n allen waartoe dat heeft geleid. Dank je wel LINKSE politiek. Als jij mij als rechts wil zien vind ik dat prima, maar nogmaals dat is hoe jij tegen de situatie of mij aankijkt en ik kan het me ook niet aantreklken omdat jij mij niet kent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan