Honolulu Festival Fireworks (2012) - Highlights
Moontan Moderator Medewerker 14 maart 2012 #2 Nagaoka City's Hanabi Fireworks Show at 2012 Honolulu Festival
B bridge Bronzen Member 14 maart 2012 #3 Schitterend. Eigenlijk onbegrijpelijk dat het nivo daar zo ontzettend veel hoger is dan in Europa.
D Dreek Registered User 21 maart 2012 #4 bridge zei: Schitterend. Eigenlijk onbegrijpelijk dat het nivo daar zo ontzettend veel hoger is dan in Europa. Klik om te vergroten... Over welk niveau hebben we het dan? Ik snap het niet helemaal. Ik kan me namelijk niks bedenken waarmee wij hier in Europa ver achterlopen op de Japanners, uiteraard de grote single effect bommen niet meegerekend. Laatst bewerkt: 21 maart 2012
bridge zei: Schitterend. Eigenlijk onbegrijpelijk dat het nivo daar zo ontzettend veel hoger is dan in Europa. Klik om te vergroten... Over welk niveau hebben we het dan? Ik snap het niet helemaal. Ik kan me namelijk niks bedenken waarmee wij hier in Europa ver achterlopen op de Japanners, uiteraard de grote single effect bommen niet meegerekend.