Hollandivani

Zer0

Registered User
Hey ppl ik heb een vraagje .. deze merk van een vuurwerk bedrijf heeft top A-merken.. nou ben ik erg benieuwd of dit echt zo is kan iemand mij filmpjes of plaatjes laten zien van dit vuurwerk bedrijf?

Mr_Mascleta

Registered User
Ik was er vorig jaar op de 30ste. Man man 3 uur staan wachten en dan blijkt dat ze helft niet meer hebben van de alom aangeprijsde artikelen. Ik denk wel omdat ik zie dat het de moeite waard is deze keer er om 06.00u ga staan. Benut je ook weer een dag goed!

von urk

Registered User
Thnx jhavinga voor de tip.
Maar om 02.00 uur is het nog donker achter mijn oogleden (behalve oudjaarsavond dan :)
Gezien enkele reacties weet ik het nu zo net nog niet of ik die kant op ga.
Dan maar een paar euro meer uitgeven.. :-(

Stefan Tetteroo

Registered User
En zo kwam ik vandaag deze advertentie tegen in een lokale krant:

http://www.hollandivani.nl/PDF/Hollandivani_2010_2.pdf

Ze verkopen dus onder andere Black Label. Eerder een merk van Brave & Wichers nu dus van Wolff.
Deze advertentie trok mijn aandacht, en ik zal zeker een keer richting Beverwijk afreizen..

Ik dacht even dat ik dronken was toen ik de link opende. Volgens mij haakt 50% al af bij zo'n layout!

K-J

Registered User
Ben de laatste 3 jaren geweest. Mijn ervaring is dat wat ze adverteren niet waarmaken: het grote deel van de showroom is vrijwel altijd uitverkocht (weinig van star collection, Lidubox, egypt, ninja pijlen). Wat mij is opgevallen dat de aanvoer van hun eigen lijn Kings collection beter is, maar daar is het ook vaak wachten op een nieuwe voorraad.

Maargoed, ze zijn over het algemeen goedkoper dan andere dealer, met name de Kings collection.
- Grootste chineseklapper rond 40 euro
- klein vuurwerk is 0.25 euro (rotjes, babypijlen, grondbloemen, jumping jacks etc.)
- meterpakker 10 euro
- 500 grams blokken (Divine, Chaotic, Armageddon, Sensation) rond 40 euro
- Ninja 2 (10 euro), Ninja 3 (20 euro), Kings 1 pijlen (12,50), Kings 2 pijlen (22.50), Samurai pijlen (22.50)
- Grootste Kings assortiment (90 euro)

Op de foto zie je overige producten en de prijs, helaas kreeg ik het niet scherper.

hollandivia1.jpg

hollandivia2.jpg

Laatst bewerkt:

von urk

Registered User
Thnx voor de info K J,

Wel grappig is dat, ze naar jou ervaring hetgeen wat ze adverteren, niet kunnen waarmaken.
En toch 3 jaar op rij even een kijkje wagen..
Ik waardeer je foto´s. Dit zet me wel aan het nadenken een ritje te maken..

snellejellew

Registered User
Thnx voor de info K J,

Wel grappig is dat, ze naar jou ervaring hetgeen wat ze adverteren, niet kunnen waarmaken.
En toch 3 jaar op rij even een kijkje wagen..
Ik waardeer je foto´s. Dit zet me wel aan het nadenken een ritje te maken..

Hallo, ik woon echt maar 200 meter van Hollandivani af en ga er dan met oud en nieuw ook heen.
Ik zou het zeker aanbevelen om daar je vuurwerk te kopen, je bent snel aan de buurt en heb veel vuurwerk voor heel weinig geld. je kan altijd zeggen ik wil hier 4 pakjes van (sommige medewerkers zijn te dom om te weten dat je bij alles van 0,25 cent maar 2 pakjes mag) en krijg je meer mee. Alleen bij de prijs van 0,25 cent kun je 2 pakjes halen voor de rest als er spullen op zijn is het om het uur opnieuw gevuld.

Gr. Jelle

whiskey

Registered User
jep het is een leuke winkel! dit jaar er weer heen ,maar dan wel vroeg?want afgelopen jaar dik 4 uur er gestaan hi hi en de rij werdt steeds langer:tounge:maar het is zeker een aanrader om er heen tegaan! als veel wilt voor weinig.:happy:

Mr_Mascleta

Registered User
Een grote farce oftewel een grote nep zooi daar in Beverwijk. Ik ben er een keer geweest omdat ik niet kon slapen en ik dacht ga eens kijken en inderdaad ze maken helemaal niks waar voor die stuntprijzen, want je betaalt de normale prijs. En om die 25ct spullen hoef je niet te gaan, want je krijgt er maar 2 pakjes van, net zoals die shocks van 6 st voor 1 euro, 2 pakjes per klant. Ik zou zeggen laat het voor wat het is.

Bovenaan