Hoeveel Importeurs Nog ?

Valt er nog wat nieuws te brengen door toekomstige importeurs ?

• Total voters
    88

Ghasper

Registered User
Ik vind zelfs dat er al veel te veel zijn. Als er enkel een paar hele grote importeurs zouden zijn zouden de prijzen vanwege het schaalvoordeel ook verder naar beneden kunnen.

Dat zou kunnen, maar denk je dat echt? Ik zie dat voorlopig (helaas) niet gebeuren. Er zijn teveel mooie regeltjes om je als verkoper of importeur achter te verschuilen om de prijzen hoog te houden.
Tijdje geleden zag ik de eigenaar van de 10-tonner in een veels te luxe hotel op TV. Waar denk je dat ie dat van doet? (en dat zei zijn vrouw letterlijk) Juist ja, de laatste 3 dagen van het jaar.
Wat trouwens hun goed recht is, maar zeg niet dat het niets opbrengt!

joszie

Zilveren Member
Ik ben ook van mening dat er genoeg en eigenlijk al te veel importeurs zijn. Ik kan me ieder jaar gek maken met alle keuzes die er zijn. Groot nadeel is dat veel importeurs maar enkele verkoopzaken hebben dus die zijn voor mij toch al niet interessant, hoe leuk de producten er ook uit zien. Verder heeft iedere importeur ook zoveel verschillende merken. Dit maakt het overzicht er niet duidelijker op.
Ik heb liever iets minder importeurs met ieder een paar duidelijke eigen lijnen, die veel verschillende producten ten opzichte van elkaar hebben en ieder genoeg winkels verspreid over Nl.

Bovenaan