Hoeveel geld geef jij dit jaar (2014/2015) uit aan vuurwerk?

Hoeveel geld geef jij dit jaar (2014/2015) uit aan vuurwerk?

• Total voters
    228
Status
Niet open voor verdere reacties.

Baron van lunt zu sas

Registered User
en Tony, hoeveel geef jij uit?

Bij mij is het dit jaar heel erg veel. Niet alleen met vuurpijlen maar ook met potten/cakes/boxen.
Ik ben nu al aan het selecteren wat ik naar volgend jaar ga doorschuiven, als groentje ben ik nog een hoop aan het uitproberen, dit is gewoon een testjaar vanaf volgend jaar moet het efficiënter.
Vorig jaar was het rond de 500,- en was ik veels te snel klaar, ik moet het budget jaarlijks gaan houden op 1000,-
( daar lieg ik heus wel weer 300,- bij )

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb dit jaar besloten om mee te doen met de groep €2000 of meer omdat dat mij wel de gezelligste kliek lijkt te zijn. Alleen onderling is er nog niet echt een teamsfeer en we hebben echt geen idee hoe we nog bovenaan de lijst kunnen eindigen maar ik weet dat het weer een hele leuke wedstrijd gaat worden zoals ieder jaar! GO TEAM €2000 OF MEER!

Baron van lunt zu sas

Registered User
Ik heb dit jaar besloten om mee te doen met de groep €2000 of meer omdat dat mij wel de gezelligste kliek lijkt te zijn. Alleen onderling is er nog niet echt een teamsfeer en we hebben echt geen idee hoe we nog bovenaan de lijst kunnen eindigen maar ik weet dat het weer een hele leuke wedstrijd gaat worden zoals ieder jaar! GO TEAM €2000 OF MEER!
We staan nu gedeeld tweede, mijn vrouw is voor een ander team!

Firecrack-R

Registered User
Ik zit dit jaar in Oostenrijk op 31 december, een beetje vreemd maar het lijkt me erg tof. We gaan het meemaken.. Maar omdat ik dus al wat centen kwijt ben aan de reis etc. zal het niet veel meer worden dan €250-500.

Hollands vuurwerk in de Alpen:tounge:

potige_smurf

Registered User
De 1 na laatste optie.Het exacte bedrag weet ik niet en wil ik ook niet weten :embarrased:.Maar door een aantal leuke aanbiedingen bij diverse webshops eerder dan anders bestellingen gedaan.98% is besteld,de overige 2% bewaar ik voor de losse verkoopdagen.Het -bang-dat-ik-niet-genoeg-heb- gevoel blijft aanwezig :hehe!:.

Koetje

Registered User
1000-1250. Zit al een paar jaar rond dit bedrag en dit zal in de toekomst hooguit omhoog gaan als ik minder cakes krijgen voor dit geld :p

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Mijn vrouw vraagt er ook ieder jaar naar. Zo,n twee honderd euro en veel mazzeltjes zeg ik dan. :hehe!:
Ik heb de een na laatste optie aangekruist. Het is maar 1x per jaar oud en nieuw!!

PyroPlop32

Registered User
ik denk voor het eerst onder de 15 euro ! :hehe!:
nog genoeg los stookwerk liggen van vorig jaar en even een jaartje kalm aan

Laatst bewerkt:

maxman

Registered User
Dit jaar een record bedrag voor mij. Had een initieel budget van 600 euro. Is ondertussen opgehoogd naar 1250 ongeveer, en nog altijd blijft het "Oh nee ik heb niet genoeg" gevoel bij mij haha.. Dus heb als oplossing daarvoor nog +- 300 euro voor de verkoopdagen.

White thunder1

Registered User
Voor dit jaar nog geen idee,wat de uitkomst zal zijn.omdat ik eigenlijk, dr nog helemaal niet mee bezig:sad: bent.En ook nog nooit meegemaakt dit gevoel!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan