Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

bloodveins

Registered User
Dit jaar heb ik samen met mijn vriendin een huisje gekocht en er is nu helaas geen geld voor vuurwerk. Dit zat er aan te komen en daarom vorig jaar een beetje gek gedaan :happy:. Heb nog een half karton binkies liggen en daarmee zal ik het moeten doen. Ik kom natuurlijk wel van al jullie filmpjes genieten en zit nu op 10 hoog en kijk over heel delft uit, dat zal dus ook wel een spectaculair gezicht zijn!

pyro_t

Registered User
Rond de 400 euro en mijn broertje ook nog voor een 350 euro's.
Mag absoluut niet meer dan 500 euro uitgeven van mijn vriendin, heb mij vorige week ook een nieuwe peugeot 208 GTi besteld van €26.500. Al heb ik hier ook goed voor gespaard om hem te kunnen kopen, (ik rook niet, drink niet en ga bijna nooit op stap).

white thunder

Registered User
Dit jaar heb ik samen met mijn vriendin een huisje gekocht en er is nu helaas geen geld voor vuurwerk. Dit zat er aan te komen en daarom vorig jaar een beetje gek gedaan :happy:. Heb nog een half karton binkies liggen en daarmee zal ik het moeten doen. Ik kom natuurlijk wel van al jullie filmpjes genieten en zit nu op 10 hoog en kijk over heel delft uit, dat zal dus ook wel een spectaculair gezicht zijn!

dat is een mooie en leuke en belangrijke investering kerel :happy:,ja ik ken me jouw lijst en je films nog wel herrinneren :hehe!:,en je collectie!En ik denk dat je je geen beter uitzicht kan wensen,fijne feestdagen, en een hele gelukkige jaarwisseling in jullie huisje!!

2005Fast

Registered User
Vorige jaar was veel beter jaar (voor de meeste denk ik) dit is de helft van vorige jaar dus valt voor mij een beetje tegen.
Dit zal de pret niet drukken, beter gelet op prijs kom je ook een heel eind.

adgertic

Registered User
Delft gaat altijd goed los.
10 hoog kan overal zijn maar als je een beetje uitzicht richting zuid hebt (en dan het liefst ook een deel van Den Hoorn erbij) dan komt het best goed met dat uitzicht.

adgertic

Registered User
Zelf dit jaar op 225. Valt voor mijn doen erg mee.
Maar ja. Wat wil je als je je eigen huis hebt, een dochter die de 24e van december jarig is én als je pas weer een paar maanden aan het werk bent waardoor een groot deel van je spaarcentjes op zijn.
Dan ben ik allang blij dat ik iets bij mekaar heb kunnen sprokkelen om toch weer lekker een dagje te kunnen stoken. :smiling:

white thunder

Registered User
Vorig jaar: €300,-
Dit jaar: €0,- doordat ik vorig jaar gehoorschade heb opgelopen door een astronautje:sad:

Dat was geen leuk begin voor je :sad:,en dat is helaas ook blijvend?Zelf heb ik me behoorlijk vergist in me budget :hehe!:,ik stemde op 1000/1500,tis dit jaar wat meer geworden,niet tot op de euro bijgegouden,maar het is +/- 2200 geworden!Iedereen via deze weg,een heel fijn en veilig en behouden knallende jaarwisseling!

Titus

Registered User
Dit jaar voor € 325,- uit Duitsland (topp feurwerk) en voor 320,-, voornamelijk Rubro, in Nederland opgehaald. Het vrouwtje is er minder blij mee maar goed, heb haar beloofd volgend jaar minder te gaan besteden.... :tounge:

twenteric

Registered User
Ik ben een groot vuurwerkliefhebber alhoewel ik niet meer de jongste ben.
( ik heb de gouden knaltijd meegemaakt etc)
Ik bestelde altijd zo rond de 300/400/500 gulden wat een hoog bedrag was en je had dan 3 personen nodig om het mee te krijgen.

Ik was 2 weken geleden bij een paar vuurwerkdealers en het leuke werk begint bij 50 euro per pot tot 200 euro per doos.
Je mag niet meer omrekenen maar dat zijn zeer hoge prijzen en als je een beetje afsteekt zit je zo op 600/750 euro.
Nogmaals , ik ben een groot liefhebber maar dit gaat mij echt te ver.
Hier moet ik 2 weken hard voor werken en dat heb ik er niet voor over helaas.
Misschien ben ik de enigste die er zo ver denkt , ik zie hier bedragen voorbijkomen waar ik van duizel.
Ik ga wel genieten van het vuurwerk kijken met een champagne erbij .

white thunder

Registered User
Beste twenteric,ieder op zijn manier tuurlijk, PROOST!Maar de laatste jaren rijzen de vw-prijzen ook de pan uit,dat is helaas hierzo,daarom ga ik dus voortaan naar Duitsland.En haal hele mooie potten voor 10euro van de exclusieve merken blaxkboxx en panda :hehe!:,en de grotere cakes ipv 70/200 euro,betaal ik 25 bij sommige:happy:

trimbaard

Registered User
Beste twenteric,ieder op zijn manier tuurlijk, PROOST!Maar de laatste jaren rijzen de vw-prijzen ook de pan uit,dat is helaas hierzo,daarom ga ik dus voortaan naar Duitsland.En haal hele mooie potten voor 10euro van de exclusieve merken blaxkboxx en panda :hehe!:,en de grotere cakes ipv 70/200 euro,betaal ik 25 bij sommige:happy:

Bij de grotere bestellingen rond de 1000 euro kun je wel een korting krijgen van 40% en dan vallen de prijzen in NL ook wel mee. Dan heb je de grotes cakes ook voor 25 euro of minder. Alleen voor de kleine budgetten is Duitsland wel aantrekkelijk. Ik vind het Nederlandse vuurwerk persoonlijk beter in de uitwerking. Ik ga ook altijd wel even naar Duitsland, want het is altijd wel even leuk winkelen. De vuurpijlen uit die grote paketten vind ik waardeloos, ook die van weco. Dan maar NL pijlen met korting.

Bovenaan