Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Wil graag updaten. Qua bericht, qua poll is het dus niet nodig.

Me budget gaat mogelijk dit gaat hoger liggen dan ik had gedacht.

Niet maar 500 euro, maar 650 euro. Misschien zelfs iets meer.

Fearwind

Registered User
Kijk naar zijn leeftijd en je snapt waarom. Zo héél gek is het niet voor een 13-jarige om niet meer dan 100 euro uit te geven. In dit geval 75.

Had graag gewild dat ik op mijn 13e dat had kunnen uitgeven aan vuurwerk. Hoeveel vuurwek ik WIL halen is een heel ander verhaal.. toen... en nu zou ik alle winkels wel willen leeg kopen.. :lub:

ThunderBall

Registered User
Inmiddels klopt bovenstaande al niet meer aangezien ik al weer bij besteld heb, de teller staat inmiddels op 485,- euro tot nu toe uitgegeven waarvoor ik dan zo'n 630,- euro aan vuurwerk heb!

Op de ophaal dagen zal ik nog wat opmaken aan klein spul want dat heb ik nog niet eens besteld, dit jaar word een top jaar qua vuurwerk!:lub:

Ik ga dit jaar dus wel over de 500,- euro heen, dus ruim over mijn jaarlijks budget heen.:hehe!:

inmiddels is mijn eindbedrag bekent aangezien het klein spul inmiddels ook besteld is, ik kom op 515,- euro in totaal uitgegeven waarvoor ik voor zo'n ruim 650,- aan vuurwerk heb binnengesleept!:hehe!:

Marco_clappers

Registered User
dit jaar rond de 450 euro met kortingen er niet af gerekend, met kortingen eraf ongeveer 365 euro, hier zal op de dag zelf nog wel wat aan toegevoegd worden:smiling: en dit jaar voor het eerst bijna alles van Rubro en ik denk dat het gaat bevallen:)

Daravel

Registered User
Een van de laatse categorieën, nu maar hopen op goed weer.
Grootste gedeelte zijn ook hier cakes/combiboxen van Rubro , verwacht er veel van dit jaar.

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Heb al voor zo'n 250,- besteld. Bedoeling was eigenlijk daarna niets meer te bestellen dit jaar (volgend jaar trouwen, verre reis gemaakt dit jaar, volgend jaar Malediven, etc, etc).

Nu toch maar voor €350,- besteld. Elements 6 zag er gewoon toch te leuk uit...en dit en dat en zus en zo ook.
Misschien dat ik nog wat bij haal als ik een hele leuke aanbieding zie.

Kortom +/- 600,-

Bolle Racegek

Registered User
Elk jaar met 500 euro in de pocket naar onze Duitse vrienden om in te kopen, elk jaar met meer dan 700 terug komen. Het gewoon zelf in je karretje gooien van vuurwerk is magisch en zorgt ervoor dat ik meer uitgeef dan de bedoeling is:p

FireworkPyro

Registered User
maximaal €60,- ongeveer ben 13 en mijn neef en ik vinden het als enige leuk van de hele familie dusja iedereen haat het.... vanddaar.... ;(

fireworks2dead

Registered User
Eerste bestelling was 250 euro. Daarbij kwam nog een tweede bestelling van 50 euro. Plus nog eens 30 euro aan nitraten.
Dus bij elkaar is het uiteindelijk 330 geworden, wilde eigenlijk niet meer dan 250 besteden XD

Robin84

Registered User
Ik zit dit jaar aan de € 540 euro vuurwerk, verdeeld over 3 winkels (Rijswijkse Vuurwerkhal, Benfried Moerkapelle en Goudvuur Gouda). Nu nog hopen dat het weer meezit, zodat er een leuk feestje gebouwd kan worden.

Laatst bewerkt:

postvoordennis

Registered User
Om precies te zijn €629,53 (ex. korting €994,80) en daar laat ik het dit jaar bij (hoop ik). Kan mijn stem niet meer wijzigen, had destijds gestemd op €750 tot €1000,- maar dat valt dus iets lager uit.

Laatst bewerkt:

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Mijn laatste bestelling afgelopen vrijdag geplaatst. Meer gaat er niet bijkomen op het gratis vuurwerk na dan.

In totaal besteed: € 642.77 / Als ik het goed heb berekent krijg ik gratis: € 196.85 / Totaal dus: € 839.62

Bovenaan