Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

Koetje

Registered User
Nogmaals! Hij heeft niet meer dan €15,- te besteden.
Dat is wat hij zegt en waar hij op gestemd heeft. Dus hoe groot doe je met €15,-?

Mijn opmerking ging over zijn budget van vorig jaar, hoger als 2500 als 16-jarige, dat vind ik maar moeilijk te geloven.

Dit om ook de opmerking van Ghasper even te verduidelijken.

Phantom

Registered User
Even verduidelijken; vorig jaar zat ik boven de 2500,- euro. Al dat geld heb ik zelf bij elkaar gewerkt; weken van 60/70 uur waren dan ook echt geen uitzondering. Heb ik er dingen voor moeten laten? Ja zeker maar gelukkig niet alles.

Dit jaar geef ik geen geld uit aan vuurwerk omdat ik volgend jaar graag een auto wil kopen; daarom heb ik 0-15 gestemd.

Hoop dat ik het voor iedereen heb kunnen verduidelijken.

HyPeR-X

Registered User
Kan volgend jaar waarschijnlijk geen O&N vieren in verband met mijn werk (ja, ben ook eens aan de beurt vroeg of laat ...) dus dit jaar maar dubbel uitgepakt met een flink hoog budget. Dus heb ik op de laatste in het lijstje staat gestemd, zit nu al over de 2.000 heen en moet nog het een en ander bestellen / ophalen)

Laatst bewerkt:

tsunami69

Registered User
zal dit jaar om en nabij de € 350,- worden, hebeen andere hobby na jaren weer opgepakt en die kost ook geld en ook de crisis beperkt me helaas

fireworks2dead

Registered User
Ik heb voor 247 euro aan vuurwerk besteld, zonder illegaal, daar ook nog zo'n 150 euro.
Niet gek voor een 17 jarige dus, veel meer wil ik er ook niet aan kwijt zijn.
Ook al lijkt het me wel vet om een keer over de 1000 euro aan vuurwerk te hebben ofzo, maarja misschien later als ik meer geld heb:D

Laatst bewerkt:

fruts87

Registered User
Ik had gestemd op 350 - 500, maar zit er al overheen.
Ik ga dit jaar vermoedelijk uitkomen op zo'n 650 euro.
Vind het dan ook wel mooi geweest.

eug14

Registered User
me budget wat rond de 500 euro maar....
eerste bestelling 670 vandaag nog 1 van 157 en dan kom er nog kartonnen bij

Warlord

Registered User
Herkenbaar?
Denken dat je er nou wel bent en dan zie je toch net weer die leuke vvk aanbieding of krijg je ineens die geniale ingeving voor een project.
Ik wou het dit jaar wat rustiger houden als vorig jaar maar heb zo bij elkaar al 8 bestellingen af te halen bij twee dealers..
LoL
En ik heb er zin in!!!

Smeer

Registered User
Geen budget, maar heb gestemd op 350-500, deze blijkt nu al niet haalbaar en kom zeker hoger uit.
Moet mezelf proberen in te houden, maar is ook zoveel leuks te halen :lub:

kaulitz

Registered User
Ik heb voor 247 euro aan vuurwerk besteld, zonder illegaal, daar ook nog zo'n 150 euro.
Niet gek voor een 17 jarige dus, veel meer wil ik er ook niet aan kwijt zijn.
Ook al lijkt het me wel vet om een keer over de 1000 euro aan vuurwerk te hebben ofzo, maarja misschien later als ik meer geld heb:D
Dat dacht ik ook toen ik 17 was.. Nu ben ik 25 en zit ik er behoorlijk warmpjes bij. :+ maar veel meer dan 250 euro geef ik niet uit aan vuurwerk..

Bovenaan